וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבגי: "עלינו בטירוף"

יצחק סולומון

23.3.2010 / 21:21

שוער הפועל נצרת עילית הסביר כיצד קבוצתו הצליחה להדיח את הפועל פתח תקוה בשמינית גמר הגביע. שביט: "עשינו היסטוריה"

שחקני הפועל נצרת עילית, שעלו הערב (שלישי) לרבע גמר גביע המדינה לראשונה בתולדות המועדון, לאחר ניצחון חוץ על הפועל פתח תקווה, יקבלו בונוס כספי מיוחד, כך הבטיח יושב ראש הקבוצה, רוני ליקוורניק. "אפנה למספר ספונסרים ואארגן להם בונוס לרגל משחק ההקרבה של השחקנים. בליגה מיהרו להספיד אותנו, החבר'ה נתנו פייט אדיר ועשו ניצחון ענק", החמיא היו"ר לקבוצתו.

ראש העיר, שמעון גפסו, שזכה לביקורת רבה בעקבות הצהרותיו לפיהן אינו רוצה שהקבוצה תעפיל לליגת העל, עודד את השחקנים מהיציע. יש הטוענים שאלמלא ההצהרה שלו, הקבוצה הייתה נאבקת היום על כרטיס העלייה לליגת העל. "השחקנים הביאו כבוד לעיר, זו מתנה נהדרת לתושבים לרגל חג הפסח".

מאמן הקבוצה, אלדד שביט, היה מאושר בסיום: "עשינו היסטוריה. עד עכשיו אני לא מבין איך ניצחנו את הפועל פתח תקווה מליגת העל ולא הצלחנו לנצח ביום שישי את הפועל מרמורק, מקום אחרון בליגה הלאומית. גם כשהגענו לפנדלים האמנתי שננצח. אני שמח שנפלה בחלקי הזכות לעשות היסטוריה בהפועל נצרת עילית". על השלב הבא אמר שביט: "מה שבא ברוך הבא".


גיבור המשחק, השוער אבי איבגי, שעצר שני פנדלים וכבש אחד, אמר: "עלינו למשחק בטירוף, אני שמח בשבילי ובשביל המועדון שעלינו לרבע הגמר, גם בימים היפים של הקבוצה בליגת העל היא לא הגיעה למעמד כזה".

אלירן חודדה סיכם: "לא נפלנו מהם, על המגרש לא ראו הבדלים, לא ידעו מי הקבוצה מליגת העל ומי בליגה השנייה. עשינו הכנה טקטית מדהימה, המשחק הזה נותן לנו המון כוח לליגה". לשאלה את מי היה רוצה לפגוש בשלב הבא, אמר: "הקבוצה הכי פחות חזקה. אני רוצה לעלות לחצי הגמר. סכנין או אשדוד בבית יהיו יריבות שיהיו אפשר להפתיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully