וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין יבריץ' לסבסטיאן סנסוני

23.3.2010 / 16:50

הקשר לא שיחק מול לוד, אבל נכנס במחצית לחדר ההלבשה ופתח פה. השוער ענה, אנשי הקבוצה הפרידו. מחמאות לדוד

עימות חריף אירע בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה במחצית המשחק היום (שלישי) מול בני לוד, שהסתיים בניצחון של המלאבסים. הקשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני התעמת עם השוער ממונטנגרו, דרגוסלאב יבריץ', לאחר שהקשר פתח פה על השחקנים שהיו כעוסים בחדר ההלבשה במחצית. רק התערבות של מספר מאנשי הקבוצה, כולל שחקנים, מנעה תקרית אלימה בין השניים.

כזכור, במחצית הובילה לוד 1:0. סנסוני שלא התלבש נכנס לחדר והתחיל לצעוק על השחקנים. "תגידו, מה יש לכם? איזו קבוצה זאת לוד שתשים לכם גול?", צעק השחקן. "אתם צריכים להרוג אותם. מי הם בכלל? תשחקו כדורגל". השחקנים שהיו כעוסים בחרו לשתוק אבל אז יבריץ' החליט להתערב. "סתום את הפה", קרא לעברו השוער, אך סנסוני השיב: "מי אתה שתגיד לי לסתום?". יבריץ' שנרגז מהתגובה של סנסוני שוב הזהיר את השחקן: "אמרתי לך בפעם האחרונה לסתום את הפה, שמעת?". סנסוני המשיך לדבר ויבריץ' התקרב לעברו, אך אנשי הקבוצה הפרידו בין הניצים ומנעו תגרה בין השניים. שחקנים אמרו לאחר המשחק: "סנסוני לא היה צריך להיכנס לשם, גם ככה היינו להוטים. העיקר שניצחנו".

על המגרש, בקבוצה מרוצים מאוד מההופעה של הקשר הסרבי נבוישה מרינקוביץ' ושל החלוץ טל בן חיים וזקפו את הניצחון לזכותו של המאמן פרדי דוד. "הוא ידע איך לזעזע את טל, הוריד אותו לספסל ונתן למרינקוביץ' הזדמנות להוכיח מה הוא שווה. כשטל נכנס הוא היה רעב לגולים. בסוף שניהם החזירו לו בשערים. ההחלטה שלו הייתה מצוינת". הקשר דני פרדה נראה מאוכזב מאוד מההחלטה להוציא אותו בשלב מוקדם יחסית של המשחק, אך שחקנים סיפרו כי לאחר הניצחון התגובה התמתנה. "יש לנו משימה, לנצח את הפועל חיפה", אמרו שחקנים בקבוצה שהוסיפו: "אם אוהד כהן יהיה כשיר, יהיה מעניין לפגוש אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully