וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קביליו יפו-הפועל ת"א: בורשטיין בחר לשחק

למרות הסיכון כי יפוטר מתפקידו כמאמן השוערים של האדומים, בחר שוער יפו ליטול חלק במשחק הגביע (19:30, ספורט5)

שוער מכבי קביליו יפו, גבי בורשטיין, החליט ליטול חלק במשחק הגביע של קבוצתו נגד הפועל תל אביב, אצלה הוא מועסק כמאמן שוערים. על פי מקורבי בורשטיין, הוא קיבל היום איום לא מפורש מאנשי הפועל תל אביב לפיו במידה וישחק הוא יסיים את תפקידו בקבוצה באופן מיידי. למרות הסיכון בפיטורים, בורשטיין החליט להיות נאמן ליפו ויפתח בשער. בהפועל תל אביב סירבו להתייחס לכל הסוגיה ומסרו כי הם "מתעסקים רק במשחק".

"הבנאדם שבור", אמרו אתמול ביפו. "הפועל לא נהגה כלפיו בצורה הוגנת". יצויין כי מבחינתה של יפו יהיה חייב בורשטיין להיות רשום בטופס למשחק אחרת תעמוד הקבוצה לועדת משמעת, כיוון שעל פי רישומי ההתאחדות הוא מופיע כמאמנה.

הפועל תל אביב ערכה אתמול את האימון המסכם לקראת ההתמודדות (19:30, ספורט5). כפי שכבר הסתמן, גוטמן יעלה מחר עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, שכמובן לא יכלול את אביחי ידין המושעה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, וכן את דדי בן דיין, שהורחק מול הפועל חיפה בשבת. את מקומם יתפסו גל שיש ושי אבוטבול, שלראשונה יעלה בהרכב במפעל חשוב מאז חזרתו מהפציעה. גם בעמדת המגן הימני צפוי שינוי מחר, כאשר דני בונדר, שלא כשיר במלוא האחוזים, יפתח על הספסל ואת מקומו יתפוס עמרי קנדה. התלבטות נוספת שקיימת אצל גוטמן היא בחוד. למרות שמהראן לאלה תורגל היום באימון בהרכב, מי שצפוי לפתוח, לראשונה העונה, הוא דווקא בויאן ורוצ'ינה.

עוד לפני האימון, ביקש גוטמן משחקניו באיספת הקבוצה להתייחס בשיא הרצינות ליריבה מליגה ב': "אני רוצה שכולם יבאו בשיא הריכוז מחר. הפסד יכול להכתים לנו את כל העונה ואף אחד פה לא רוצה זאת. הדברים תלויים בעיקר בנו. אם נעלה מרוכזים ונשחק את המשחק הרגיל שלנו אין סיבה שנפסיד". לאחר מכן גוטמן דיבר על יפו ושם דגש על כך שהמארחים ינסו לצאת מחר למתפרצות, עם דגש מיוחד לשני הקיצוניים של הסינדרלה.

בתוך כך, הקבוצה הודיעה כי מכירי הכרטיסים במשחק מול עכו בשבת יוזלו, כאשר כרטיסים לשער 11 (של אוהדי עכו) ו-8 (של הפועל) יעמדו על 30 שקלים לכרטיס.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, גל שיש, זוראב מנטשאשוילי, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, בויאן ורוצ'ינה (מהראן לאלה).

ראובן: "במשחק אחד אפשר להפתיע"

עוד לפני ההחלטה הסופית של בורשטיין, יפו ערכה אימון מסכם לקראת המשחק. המאמן בפועל, עופר ראובן, ערך אסיפת שחקנים ואמר לשחקניו: "הבאתם הרבה כבוד למועדון שהגענו עד ל-16 האחרונות של הגביע ועל זה אין לי חוץ מהרבה מילים טובות להגיד. מחר אנחנו מתמודדים נגד אולי הקבוצה הטובה בארץ ואף אחד לא מצפה מאיתנו לנצח, אבל בואו נגיע מחר, נהנה מהמעמד וננסה להפתיע אותם".

אחרי האימון הוסיף המאמן: "במשחק אחד, גם אם הסיכויים קטנים, אפשר לעשות הכל ולהפתיע. עד היום התרגלו שקבוצות מתאימות את עצמן אלינו ומחר אנחנו נצטרך לעשות התאמות להפועל. כבר הוכח בגביע שהכל יכול להיות ואני מקווה שגם מחר זה יקרה".

בצד המקצועי, ראובן לא תרגל היום הרכב למשחק ורק מחר יחליט עם איזה הרכב יעלה שכלל הנראה יעשה שינויים קטנים ממשחק הליגה האחרון.

הרכב משוער: גבי ברושטיין, יניב עמיאל, כפיר אגסי, אורן בן לוי, סבי חיים, רן פוליקר, סבח גיא, ביטרן דודי, ניסן עזרן, ארז ירמי, ניסים בן דוד.

עדכון ראשון: 22/3 22:22
עדכון אחרון: 23/3 10:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully