וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד - מכבי פ"ת: הפתעות תחילה?

22.3.2010 / 18:41

הקבוצה מהלאומית תחפש להדהים במשחק שיפתח את שמינית גמר הגביע (שלישי, 14:00). דוד יבצע שלושה שינויים בהרכב

מאמן מכבי פתח תקוה, פרדי דוד, מתכנן שלושה שינויים בהרכב הקבוצה לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה מחר (שלישי, 14:00) נגד בני לוד, כאשר שלושה שחקנים בכירים, דן רומן, טל בן חיים וחיים מגרלשווילי, יאבדו את מקומם בין ה-11 הפותחים.

דוד מתכוון לפתוח באותו מערך בו שיחקה הקבוצה בהפסד 2:0 לבני יהודה בשבת, כשנראה כי מגרלשווילי יירד לספסל בעקבות העובדה שקובי גנון, שתופקד כקשר אחורי במשחק האחרון, חזר לכושר מלא ויכול לשוב לעמדת המגן השמאלי. את בן חיים, שהחמיץ פנדל בשבת, יחליף בהתקפה דובב גבאי, כשאת שני המקומות הנוספים שהתפנו בהרכב יאיישו אסי משיח ונבוישה מרינקוביץ'.

מכבי פתח תקוה סיכמה עם בני לוד כי הכניסה למשחק מחר תהיה חופשית. אוטובוסים יצאו ממתחם האימונים של הקבוצה ב-12:30 ובמועדון מקווים שכ-500 אוהדים יגיעו למשחק וידחפו את הקבוצה לעבר רבע הגמר.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ'; אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, אבי יחיאל, קובי גנון; אסי משיח, נבוישה מרינקוביץ', דני פרדה; דובב גבאי, עומר דמארי.

בלוד חולמים על סנסציה

בהפועל בני לוד מקווים להמשיך את המומנטום מהמשחק האחרון בו הפתיעה הקבוצה את אחווה עראבה של אייל לחמן. בקבוצה של ניסן יחזקאל מתכוונים לעלות בהרכב החזק ביותר שכולל שחקנים מוכרים מהעבר דוגמת שרון מימר ומוחמד כבהא.

מוחמד כיאל שכבש שמונה שערי ליגה העונה יפתח לצד סגן מלך השערים של הקבוצה, מורד אבו ענזה, בחוד. אגודה קואבינה הגנאי יפתח גם הוא בחוליית ההתקפה. בלוד אמרו היום: "אפשר להפתיע את מכבי פתח תקוה ולהיות הסינדרלה של הגביע".

הרכב משוער, בני לוד: אבירן דלל; אלעד גבאי, שרון מימר, ערן סספורטס, מוחמד כבהא; ז'סטין זולו, טל מאיר, גיורגי גבידוארי, מורד אבו ענזה; אגודה קואבינה, מוחמד כיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully