וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבורר" פסק: הרוש יקנה קרואסונים ויסדר קונוסים

22.3.2010 / 17:06

בעקבות הסכסוך בין טלסניקוב למגן השמאלי, מליקסון קבע - המגן יגיש אוכל לשחקנים ויפרוק ציוד: "הפרשה מאחורינו"

באחת ההחלטות התמוהות שהתקבלו העונה כנגד שחקן שמפר את המשמעת, פסק "הבורר" שמונה מטעם הפועל באר שבע, מאור מליקסון, בעקבות התקרית החמורה בין המגן שמעון הרוש לעוזר המאמן ז'אן טלסניקוב. העונש: הרוש יקנה קרואסונים ושתיה ויגיש אותם לשחקנים לפני כל אימון שייערך השבוע ובנוסף יסדר את הציוד על הדשא, הכולל בין היתר קונוסים, ויפרוק אותו בתום כל אימון. מליקסון אמר לאחר ה"פסיקה": "ז'אן והרוש אוהבים אחד את השני. אלו דברים שקורים בכדורגל. קיבלתי את ההחלטה בשיתוף ויקו חדד והפרשה כבר מאחורינו".

כזכור, הקשר והקפטן שימש כבורר בעקבות סכסוך שפרץ בין השניים ביום שישי, אז תופקד טלסניקוב כשחקן בעת שהמאמן הראשי ויקו חדד תרגל את ההרכב. המגן שמעון הרוש ביקר אותו למרות שהיה אשם בשער, מה שיצר מבוכה גדולה אצל עוזר המאמן שאמר לו: "אני מציע לך לסתום את הפה". לדברי אותם שחקנים הרוש לא נשאר חייב וענה לו: "סתום אתה". שחקנים העידו כי: "לא היה רחוק שהם ילכו מכות, הם התקרבו אחד לשני עם הראש. בושה ששחקן מתנהג ככה". בעקבות התקרית הרוש סולק מהאימון ולא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול הפועל פתח תקוה. ההחלטה שהתקבלה, למנות שחקן לבורר בין מאמן לשחקן, היא החלטה תקדימית. שחקנים אמרו היום לאחר שהתקבלה ההחלטה: "זאת הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על מקרה כזה", והוסיפו בציניות: "לפחות לא נאסוף את הציוד השבוע".

ובינתיים, קבוצת הפועל באר שבע אימצה חלק מילדי שדרות ועוטף עזה לשבוע ימים בעקבות חופשת הפסח, במסגרתה יבלו הילדים בקייטנה המשלבת ספורט וישהו בחברת השחקנים. הדוברת ציפורה חלפון: "שמחים שלקחנו את המשימה ושימחנו את הילדים. הפעילות היא במסגרת שיתוף הפעולה בין המועדון לקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully