וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסטיה צ'ה חתם לשנתיים נוספות בסכנין

הקשר הסלובני ימשיך בדוחא עד גיל 34. בלבול צפוי לחתום בשבוע הבא. הנשיא אסאדי: "הוכחנו שאנחנו מועדון חזק"

בתוך כך למחרת המשחק בדוחא, בבני סכנין מסרבים להירגע מהניצחון המשכנע על מכבי חיפה אתמול. עוד אתמול סירבו האוהדים לחזור לבתיהם וחגגו עד השעות הקטנות של הלילה את הניצחון והיום כבר מדברים על הפספוס השנה ועל התוכניות לעונה הבאה. הנהלת הקבוצה הגיעה להסכמה עם הקשר נסטיה צ'ה והיום חתמה עימו על חוזה לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה נוספת.

לסכנין היה חשוב לסגור עם צ'ה בטרם יקבל הצעות מקבוצות אחרות בליגה, שלטשו עיניים אל הקשר. גם בגזרת המאמן קיימת שביעות רצון גדולה מעבודתו של מרקו בלבול וגם איתו הנהלת הקבוצה הגיעו להסכמה על המשך עבודתו. בשבוע הבא צפויים לשבת הצדדים כדי לחתום לעונה נוספת.

למרות כל החגיגות, בסכנין לא שוכחים שרק לפני מספר חודשים הייתה הקבוצה במשבר גדול. הקבוצה דשדשה בתחתית והיו"ר חסן אבו סאלח הגיש את התפטרותו חרף המצב הכלכלי הקשה של הקבוצה. אז החליטו בסכנין למנות את חמודי אסאדי לנשיא הקבוצה ולחלק את הסמכויות בינו לבין אבו סלאח. נראה כי אותו מהלך הביא את היציבות שהמועדון כל כך היה צריך.

"זה לא סוד שהיה המון חוסר ודאות בתחילת העונה", מודה אסאדי, "ערן קוליק שבנה את הקבוצה לא הצליח וחסן היה על סף עזיבה. אני שמח שהנהלה נתנה בי את האמון לעשות דברים שאני ראיתי לנכון. חסן ואני ביחד, בשיחות עם השחקנים והצוות המקצועי, החזרנו את השקט שהיה חסר למועדון ואני מאוד מרוצה שרואים עכשיו את התוצאות. הוכחנו שאנחנו מועדון חזק שיכול לעבור משברים בצורה הטובה ביותר".

למרות שביעות הרצון שקיימת בסכנין בעקבות התוצאות והיכולת בשבועות האחרונים, במועדון גם קיימת אכזבה מסוימת והנשיא אסאדי הוסיף: "תחילת העונה הייתה ממש לא טובה ובגלל זה עכשיו אנחנו נאבקים על מקום בפלייאוף האמצעי ולא נמצאים גבוה יותר בטבלה. צריך לתת את הקרדיט למרקו. הוא איש של כדורגל. הוא הביא איתו המון שקט וניסיון ולאט לאט חיבר את הקבוצה יחד עם השחקנים שהגיעו בינואר. עכשיו צריך לדעת לשמור על אותה יכולת עד לסיום העונה ונקווה שאת העונה הבאה נתחיל הרבה יותר טוב ונחזיר את סכנין להיות קבוצה מובילה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully