וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "מינוי עוזר נוסף יוצר פתח למריבות"

22.3.2010 / 9:13

לואיס פרננדז המריא לצרפת ורמז שלא ימנה עוזר נוסף לצד טל בנין: "הוא לויאלי, ישיר ומקצועי". בהתאחדות אמרו: "אנחנו נקבע"

יותם רונן

צפו בפרננדז מדבר הבוקר עם התקשורת לפני המראתו לצרפת.

צילום וידאו: יותם רונן
עריכה: גדי וינסטוק

"מינוי עוזר נוסף לצד טל בנין יוצר פתח למריבות. לא כדאי לעשות צעד כזה". כך אמר מאמן נבחרת ישראל החדש לואיס פרננדז ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון במהלך השיחה ביניהם בנוגע למינוי עוזר מאמן שני לצידו של בנין, אליו היו אמורים להתמנות מוטי איוניר או אלי אוחנה.

פרננדז הסביר מאוחר יתר למקורביו: "כל אחד ירצה להיות קרוב יותר אליי. זה ברור שיהיו חילוקי דעות ועדיף לפתור את זה מהתחלה ולא למנות שני עוזרים". נראה כי גל השמועות בנוגע לעמדתם של אוחנה ואיוניר על המינוי של בנין הוסיפו להחלטה. לדברי גורמים בהתאחדות, השניים לא מעוניינים לעבוד בכפוף לבנין.

עוד לפני כן אמר פרננדז על בנין: "הוא בקיא מאוד בכדורגל, איש שנוח לעבוד איתו. אשמח לשתף איתו פעולה". חרף דבריו של פרננדז, המילה האחרונה בעניין תהיה של ההתאחדות. גורם בהתאחדות אמר: "אנחנו נקבע בעניין".

פרננדז המריא הבוקר (שני) לפריז מלווה באחראי על קשרי החוץ בהתאחדות, טובי מלאך. הטיסה התעכבה במספר דקות בשל בעיות טכניות. המאמן הלאומי החדש יחזור לארץ כנראה בשבוע הבא, במהלך חול המועד פסח והוא צפוי להתגורר בפרוייקט דירות יוקרתי סמוך לרמת אביב. פרננדז ביקש אתמול באופן רשמי לצרף את המתורגמן יוני קריף, עימו עבד בעבר בבית"ר ירושלים, לצוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully