וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: קורנל כבר בסוויט סיקסטין

21.3.2010 / 23:21

נציגת האייבי ליג דרסה גם את וויסקונסין, מישיגן סטייט העיפה את מרילנד אחרי סיום משוגע, פיטסבורג הפסידה לקסבייר

סוף השבוע הראשון של טורניר המכללות הסתיים הערב (ראשון) עם שמונת המשחקים הנותרים בסיבוב השני, אחריהם הושלמה תמונת העולות לסוויט סיקסטין, שישוחק בימים חמישי ושישי. לתפקיד הסינדרלה היומית נכנסה הפעם קורנל הקטנה שהשפילה את וויסקונסין, ואת מנת הדרמה סיפקה לנו מישיגן סטייט עם ניצחון ענק על מרילנד אחרי סיום מדהים אפילו בסטנדרטים של מרץ המשוגע. בהמשך הערב המשיכה פיטסבורג את תלאות הביג איסט עם הפסד לקסבייר.

כל משחקי הסוויט סיקסטין:

קנטאקי (1) - קורנל (12)
ווסט וירג'יניה (2) - וושינגטון (11)
דיוק (1) - פרדו (4)
ביילור (3) - סיינט מרי (10)
מישיגן סטייט (5) - צפון איווה (9)
אוהיו סטייט (2) - טנסי (6)
סירקיוז (1) - באטלר (5)
קנזס סטייט (2) - קסבייר (6)

16 מתוק, וחמוץ

באזור המערב התיכון, שנפתח לרווחה עם הדחתה של קנזס אתמול, זכתה מישיגן סטייט (5) לפגוש את הלכלוכית מצפון איווה בשמינית הגמר אחרי ניצחון הירואי 83:85 על מרילנד (4). הספרטנים, הנציגים היחידים לרביעיית הפיינל פור מאשתקד, איבדו בסיום המחצית הראשונה את כוכבם קיילן לוקאס שסובב את הקרסול, וכמעט שנחלצו ללא פגע כשבנו יתרון של 15 נקודות עשר דקות לסיום, אבל הטראפינס הגיבו בריצה מדהימה שהפכה את הקערה וגרייביס ואסקז קבע 82:83 למרילנד שש שניות לסיום בסל קלאץ' אדיר, אלא שללוחמים של איזו היה עוד צ'אנס אחד, אותו הפך קורי לושיוס לשלשת ניצחון עם הבאזר. גם אוהיו סטייט (2) שרדה אחרי שנלחצה מעט מול ג'ורג'יה טק (10) לפני שאוון טרנר (24 נקודות) סידר לה ניצחון 66:75 ומפגש עם טנסי.

באזור המזרח הגיע הסיפור של הערב, כשקורנל (12) התכבדה להביס גם את וויסקונסין (4) בתוצאה 69:87, ואחרי הניצחון הקליל שלה על טמפל בסיבוב הראשון נראה שגם לג'ון קאליפרי ולקנטאקי שלו יש סיבה לחשוש מפני האדומים המפתיעים. לואיס דייל קלע 26 נקודות לקורנל, שהפכה למכללה הראשונה מהאייבי ליג (חטיבה שמאגדת את המכללות הטובות באמריקה מבחינה אקדמית), שמעפילה לסוויט סיקסטין מאז 1979. גם ווסט וירג'יניה (2) עלתה לשמינית הגמר אחרי ששרדה מאבק לא קל מול מיזורי (10) עם 59:68 דחוק, בזכות 28 נקודות של דשון באטלר, בדרך למפגש מול מפתיעה אחרת בדמותה של וושינגטון.

באזור המערב פתחה סירקיוז (1) את הערב עם 65:87 חד צדדי על גונזאגה (8), בו נהנו הכתומים משיא קריירה של 31 נקודות ו-14 ריבאונדים של ווס ג'ונסון, ויום קבוצתי נהדר מחוץ לקשת עם 12 מ-25, לעומת ה-3 מ-21 העלוב של הבולדוגס. סירקיוז תמשיך למפגש מול באטלר, בעוד שחברתה לביג איסט, פיטסבורג (3) רשמה מעידה נוספת לחטיבה היוקרתית כשנכנעה 71:68 לקסבייר (6), שנקמה על הדחתה על ידי הפנתרים בסוויט סיקסטין אשתקד אחרי הצגה של ג'ורדן קרופורד שהפגיז 27 נקודות.

גם באזור המזרח לא נרשמו תקלות בצמרת, כשדיוק (1) ניצחה בקלות יחסית 53:68 את קליפורניה (8). הגולדן ברס המוכשרים נקלעו לפיגור דו ספרתי מוקדם, וכמעט הצליחו לכפר על העונה המאכזבת שלהם עם קאמבק מעורר ציפיות בשלהי המחצית השנייה, אבל דקות הסיום שוב היו של השדים הכחולים שטיילו לניצחון למרות יום חלש של ג'ון שייר (7 נקודות, 1 מ-11 מהשדה). נולאן סמית וקייל סינגלר חיפו עליו עם 20 ו-17 נקודות בהתאמה. יריבתם הבאה של הדיוקים תהיה פרדו (4), שבתצוגת אופי מרשימה חלפה על פני טקסס איי.&.אם (5) עם 61:63 בהארכה, הודות לסל ניצחון כריס קרמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully