וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי והפועל ת"א עשויים להגיע לבוררות

הקשר עדיין לא חתם על חוזה חדש ובין הצדדים קיימת מחלוקת על משך החוזה הנוכחי. אבוטבול ושיש יפתחו נגד יפו בגביע

קשר הפועל תל אביב, ערן זהבי, קיבל אתמול (שבת) מחמאות על השער היפה שהבקיע בבעיטה חופשית נגד הפועל חיפה, אך בנושא המו"מ על הארכת חוזהו אין עדיין התקדמות. אם זהבי לא יחתום על חוזה חדש בסופו של דבר, נראה שהצדדים ילכו לבוררות על חוזה של השחקן.

כזכור, הנהלת הקבוצה דנה עם הקשר על חוזה חדש כבר מספר שבועות. לפני היציאה למשחק מול קאזאן, נראה היה כי הדברים על סף פיצוץ וזהבי אף הוזהר כי אם לא יחתום על חוזה חדש, הוא לא יטוס עם הקבוצה. במהלך השהות ברוסיה לאחר התערבות מצד אלי גוטמן, הגיעו הצדדים להסכמה עקרונית על המשך דרכו בקבוצה של השחקן לשלוש שנים נוספות, אך מאז לא נעשתה שום פניה מצד הפועל לקשר.

בשבוע שעבר הוציאה הנהלת הקבוצה הודעה בה נטען כי זהבי לא יהיה שחקן חופשי בקיץ מכיוון שחתם בעבר על חוזה לארבע שנים עם אופציה לשנתיים נוספות, ושאת האופציה הוא מימש כבר בקיץ האחרון ולכן גם בעונה הבאה יהיה שחקן של הפועל. מצידו של השחקן דוחים את טענות הפועל ולכן אם לא תגיע פשרה והקשר לא יחתום על חוזה חדש, יכלו הצדדים כאמור לבוררות.

"אין הסבר למה שקרה במחצית השנייה"

את הבוקר לאחר המשחק מול הפועל חיפה החלה הפועל תל אביב ברגשות מעורבים. מצד אחד, בחודורוב היו שמחים מאוד על הניצחון שהושג אתמול (שבת) בקרית אליעזר וצמצום הנקודות ממכבי חיפה, לפחות עד היום בערב, אבל מצד שני יודעים שם כי היכולת במחצית השנייה לא תספיק בעתיד לניצחונות.

עוד לפני המשחק דיבר עוזר המאמן יוסי אבוקסיס עם שחקני הפועל וביקש: "בואו ננצח היום, נראה שהתיקו נגד הפועל פתח תקווה היה מעידה חד פעמית ושאנחנו לוקחים כל משחק בשיא הרצינות". אחרי המשחק אמרו אבוקסיס ואלי גוטמן לשחקנים: "כל הכבוד. ניצחתם משחק קשה בחוץ. עכשיו אתם יכולים לשמוח".

למרות המילים החמות מצד הצוות המקצועי, נדמה כי השחקנים לא ממש הסכימו עימם. "היינו צריכים לצאת עם תיקו מהמשחק הזה", אמר אחד מהם, "יש לנו מזל שלא שחקנו נגד קבוצה טובה יותר כי לא הרבה היו מחמיצים בצורה כזו. אין הסבר למה שהיה במחצית השנייה, פשוט הפסקנו לשחק ועשינו את המשחק הרבה יותר קשה".

באימון עצמו שחקני ערכו שחקני ההרכב מאמש אימון קל בלבד ורק מחר הם ישובו להתאמן כרגיל ויערכו את האימון המסכם לקראת משחק הגביע ביום שלישי נגד מכבי קביליו יפו. למרות הבדלי הליגות, בהפועל מתייחסים ליריבה ברצינות שיא ונראה כי גוטמן יעלה עם ההרכב החזק ביותר שלו פרט לדדי בן דיין ולאביחי ידין, שייעדרו המשחק בשל הרחקות. את מקומם אמורים לתפוס שי אבוטבול וגל שיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully