וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז נחת בישראל

21.3.2010 / 6:29

המאמן הצרפתי, המועמד המוביל לנבחרת, ייפגש היום עם נציגי ההתאחדות. בנין ימונה כנראה לעוזר המאמן, לצידו של אלי אוחנה

סוגיית מינוי מאמן לנבחרת ישראל עלתה הילוך כאשר הלילה (בין שבת לראשון) נחת בישראל המאמן הצרפתי לואיס פרננדז. פרננדז ייפגש היום בסביבות הצהריים עם ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל, שבראשה עומד מוטל'ה שפיגלר, והיא זו שתמליץ ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון ולסגנו שטרן חלובה לגבי המועמד. אם לא יקרה דבר בלתי צפוי, פרננדז אמור לסכם את פרטי החוזה וההכרזה על מינויו למאמן הנבחרת צפויה בהמשך.

פרננדז צפוי להשתכר קרוב לחצי מיליון יורו, לאחר שבמשא ומתן הראשוני דרש המאמן הצרפתי 30 אלף יורו לחודש (כ-360 אלף יורו בשנה). אם ישראל תעפיל לאליפות אירופה, יקבל הצרפתי מענקים נוספים.

כזכור, ביום חמישי בשבוע שעבר אמר פרננדז בראיון לתחנת רדיו צרפתית - RMC, בה הוא מגיש תוכנית: "אני במגעים מתקדמים עם נבחרת ישראל. אני רוצה לחזור למגרשים. מדובר באתגר גדול עבורי". פרננדז אף הרחיק לכת והוסיף עוד באותו ראיון: "אם אמונה לתפקיד, ארצה את טל בנין, ששיחק אצלי בקאן, כעוזר שלי".

בהקשר לדבריו של פרננדז לגבי בנין, בהתאחדות לכדורגל אמרו לקראת הפגישה הצפויה היום כי בנין, שמכיר את פרננדז, עשוי להתמנות לעוזר מאמן שני ומתורגמן, זאת לאחר שכבר סוכם עם מוטי איוניר על כך שהוא ישמש בתפקיד זה. אלי אוחנה צפוי גם הוא להתמנות לתפקיד עוזר המאמן ויהיה מעורב יותר.

גורם בהתאחדות הסביר אמש כי: "לא עשינו שום דבר בלי הסכמה של איוניר. הוא יהיה אחראי על הנבחרות הצעירות, תפקיד דומה לזה שעשה זאב זלצר בעבר, אך יהיה מעורב גם בנבחרת הבוגרת. לבנין יש יתרון בגלל ההיכרות עם השפה והמנטליות הצרפתית, אך גם איווניר לא יקופח. קודם נכריז על מאמן ואז יוכרז מי יהיה העוזר". יש לציין כי לוזון היה רוצה מאוד לפגוש גם את המועמד השני ווינפריד שייפר, אך בינתיים הפגישה לא תצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully