וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: עימות בין טלסניקוב לשמעון הרוש

21.3.2010 / 0:30

זאת לאחר שהמגן ביקר את עוזר המאמן, ששותף כשחקן באימון הקבוצה והוסיף: "סתום את הפה". בתגובה לא נכלל בסגל

עימות חמור בין שני שחקנים במהלך אימון הפך למקרה שכיח, אבל עימות בין עוזר מאמן עם שחקן מאותה קבוצה הפך ביומיים האחרונים לשיחת היום בהפועל באר שבע. במהלך האימון ביום שישי תופקד עוזר המאמן ז'אן טלסניקוב כשחקן בעת שהמאמן הראשי ויקו חדד תרגל את ההרכב. השניים שיחקו באותה קבוצה. לדברי שחקנים בקבוצה המגן שמעון הרוש פתח בביקורת גלויה על שחקן העבר כשהעיר לו, מה שיצר מבוכה גדולה אצל עוזר המאמן שאמר לו: "אני מציע לך לסתום את הפה". לדברי אותם שחקנים הרוש לא נשאר חייב וענה לו: "סתום אתה". "לא היה רחוק שהם ילכו מכות, הם התקרבו אחד לשני עם הראש. בושה ששחקן מתנהג ככה", אמרו שחקנים בקבוצה.

במהלך שמצטייר כתגובה לאותו אירוע, השחקן לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול הפועל פתח תקוה. "אסור שמקרים כאלה יקרו בכדורגל", אמר גורם בהפועל באר שבע. "לשחקן אסור לדבר למאמן, ולא משנה מה הסיבה בכלל. הרוש חייב להיענש". לא מן הנמנע כי לשחקן תיערך ועדת משמעת כבר ביום ראשון. את תגובתם של השניים לא ניתן היה להשיג בינתיים.

לפני משחק ההפסד בשבת (1:0) נכנסה אלונה ברקת לחדר ההלבשה ושוחחה עם השחקנים לקראת המשחק. "יש הרבה סימני שאלה, לא ברור אם אלונה נשארת והיא לא מספקת תשובה חד משמעית בשיחות איתנו", אמר אחד השחקנים בקבוצה. במועדון הוסיפו בעקבות ההפסד: "ההפסד הזה מנע מאיתנו לעלות למקום השישי, להשיג הזדמנות טובה יותר להגיע לפלייאוף העליון. חבל". הקבוצה תתכונן החל ממחר למשחק הגביע ביום רביעי מול סגנית מוליכת הליגה הלאומית, עירוני רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully