וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "ביום שלישי מתחילה מלחמה"

איתן נוח

20.3.2010 / 23:05

עוזר מאמן מכבי תל אביב כבר חושב על פרטיזן. גרשון: "לא קל לשחק 3 משחקים ב-6 ימים". דורסמן: "אנחנו נהנים ממה שיש"

נועם אשל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

כל מי שהיה הערב (שבת) ביד אליהו ידע היטב שתוצאת המשחק מול הפועל חולון חשובה פחות. מה שבאמת חשוב עבור הצהובים, הן ההכנות לקראת המשחק הראשון בסדרה מול פרטיזן בלגרד בשלב ההצלבה של היורוליג. את המשחק עצמו ניצחה מכבי מוקדם מאוד, וסיימה אותו עם ניצחון 87:104 קליל, ועכשיו יכולים גרשון, דרוקר והשחקנים להתחיל לחשוב בסרבית. הדבר היחידי שצריך להטריד מעט את מכבי, היא העובדה שבדיוק מול במשחק מול הפועל עפולה במחזור הקודם, הצהובים הוליכו בבטחה לאורך כל המשחק, ונרדמו ברבע האחרון, מה שאיפשר ליריבה שלהם לשוב. מול פרטיזן, אסור שזה יקרה.

"האימונים שלנו יותר אינטנסיביים"

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון אמר לאחר הניצחון: "הייתה פה חגיגה מוקדמת מידי. ב-12 הפרש בחצי הראשון הם עברו לכדורעף ושחקנים חשבו שצריך להעיף כדורים. האימון אתמול היה הרבה יותר קשה ורציני מהמשחק היום. היינו צריכים להפסיק את האימון אתמול בגלל האינטנסיביות הגבוהה". גרשון המשיך ואמר: "לשחק בשישה ימים שלושה משחקים זה לא דבר קל. שני המשחקים הבאים הולכים להיות הרבה יותר פיזיים. כולם יצאו בריאים וזה הכי חשוב".

על היריבה הבאה שלו, אמר המאמן: "אנחנו התמודדנו עם קבוצות כאלה ואחרות ברמה של פרטיזן, זה שיש להם יתרון מתחת לסל זה ידוע. מצד שני, אנחנו צריכים לנצל את היתרון שלנו. היום בלות'נטאל עשה 16 נקודות ב-10 דקות, ואני לא מכיר הרבה גבוהים שיכולים לצאת לשמור עליו. לפי התוצאות של פרטיזן הם עשו ניצחונות יפים מאוד. לנצח את אולימפיאקוס, פנאתינייקוס וברצלונה זה אומר שהתקציב לא כל כך קובע. הם קבוצה, כדורסל זה משחקי קבוצתי, הניצחונות שלהם מוכיחים את זה. הם יכולים להוות יריב קשה מאוד בסדרה הזאת והיא יכולה להמשך לא מעט זמן".

נהנתי מהמשחק", אמר בסיום עוזר מאמן מכבי תל אביב שרון דרוקר, "זה המצב שאתה רוצה להגיע עם הקבוצה לקראת השלבים המכרעים. יש חיבור טוב. כמובן שיש דברים שצריך לתקן, אבל העיקר שנשארנו בריאים ושחילקנו את הדקות. ביום שלישי מתחילה מלחמה. אין קשר בין המשחק הזה למשחק מול פרטיזן. נצטרך לשמור טוב יותר מולם".

סנטר הקבוצה, יניב גרין הוסיף: "אני לא מתנגד שיהיו עוד הרבה משחקים כאלה, מה שיהיה אני אעשה את המקסימום". על המשך דרכו בקבוצה, אמר גרין: "שנה הבאה זה עוד רחוק ממני, אני בטוח שאני יכול לעזור עוד לקבוצה. היום היינו הרבה יותר טוב מעפולה. חולון זו קבוצה עם יותר גוף שדומה לפרטיזן. אני מקווה שנגד פרטיזן יהיה יותר טוב. יש הרבה מתח לקראתם. אנחנו משחקים נגדם בבית, אנחנו משחקים טוב בבית ואנחנו צריכים לנצח את המשחקים האלה".

מהצד המפסיד של הערב, אמר מאמן הפועל חולון, מיקי דורסמן: "שיחקנו עם רצון לנצח כמו כל משחק. אין אחד מהשחקנים שלא נתן את הנשמה שלו היום. זה נכון שבסופו של דבר אם אתה בא מוכן אתה יכול להתמודד מול מכבי. זו הקבוצה שלנו ואנחנו נהנים ממה שיש. צריך לזכור שמכבי בנויה לאירופה ולא לישראל". דורסמן התייחס לאפשרות שקבוצתו תסיים את העונה בליגת המשנה: "הגעתי בשביל להישאר בליגה. אני חושב שאמרתי את דעתי הרבה פעמים. צריך ליגה ללא יורדות, שתהיה ליגה יציבה. זה ימשוך יותר ספונסרים והקהל יתחבר יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully