וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "אנחנו צריכים להתעשת"

דור בלך

20.3.2010 / 21:34

ברק יצחקי הביע דאגה מהיכולת של בית"ר ב-1:3 על רעננה: "אם נשחק ככה מול מכבי ת"א, לא יהיה טוב". בנאדו יהיה כשיר לגביע

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) ניצחון רביעי ברציפות תחת דוד אמסלם עם 1:3 על הפועל רעננה. הפעם נאלצו הירושלמים לעבוד קשה עבור שלוש הנקודות, אחרי שנועלת הטבלה עלתה ליתרון מפתיע בדקה התשיעית, אבל יכולת משופרת במחצית השנייה ושלושער של ברק יצחקי נתנו להם את הניצחון, ומנעו מעידה מיותרת לפני משחק הגביע הגורלי מול מכבי תל אביב ביום רביעי.

טל: "אסור לנו לשחק ככה"

בסיום אמר אמסלם המרוצה: "כל משחק נגד קבוצות התחתית חייב להיות קשה כי הן נלחמות על החיים שלהן. היה לנו קשה מאוד במחצית הראשונה, לא שיחקנו טוב, ורעננה הגיעו להמון מצבים. חששנו במצב של 0:1, אבל חזרנו למשחק במחצית השנייה. למשחקים כזה מגיעים לפעמים נרפים ולא מבינים את זה עד שמקבלים את הגול, אבל במחצית השנייה שחקנים התחילו לרוץ, נתנו מחצית גדולה ואני שמח מאוד עבור השחקנים, מגיע להם כל הקרדיט. עשינו את העבודה שלנו בשבוע מאוד קריטי עבורנו".

ברק יצחקי נשמע פחות מרוצה ואמר: "אומנם ניצחנו אבל לא שיחקנו כדורגל טוב. אולי בגלל השערים במחצית הראשונה זה נראה בסדר, אבל אם נשחק ככה נגד מכבי תל אביב בטוח לא יהיה טוב, ואנחנו צריכים להתעשת. אנחנו אף פעם לא מזלזלים באף קבוצה כי ראינו שיש הפתעות גם בליגה, אבל מה שחשוב זה שניצחנו, ואני בטוח שאם הייתה נפילת מתח דוד יחזיר אותנו לקרקע ונגיע מוכנים ליום רביעי".

עידן טל פתח על הספסל מכיוון שהגיע למשחק חולה, בנוסף לכאבים בגבו. "אני שמח שעידן נכנס והביא את השינוי", אמר אמסלם בסיום, וטל עצמו הוסיף :"אם ניתן את הספייס הזה למכבי תל אביב אנחנו ניראה רע מאוד. אסור לנו לשחק ככה. גם כששיחקנו טוב יותר במחצית השנייה היו הרבה מקרים שפתאום כל אחד היה בעמדה שונה והיה מאוד מבולגן".

אריק בנאדו שנפגע בכתפו פונה לבית החולים "מאיר" לאחר שגם פתח את שפתו ונזקק לתפרים. בקבוצה מעריכים כי הבלם יהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב, אך רק מחר לאחר מספר בדיקות נוספות יוחלט בוודאות.

וזאנה: "המשחק בשבוע הבא הוא של להיות או לחדול"

בצד המפסיד היה עמי וזאנה, שאמר אחרי המשחק: "במחצית הראשונה היינו טובים, אבל משום מה במחצית השנייה חזרנו אחורה, למרות שבהפסקה אמרתי לשחקנים ללחוץ קדימה. כנראה שזה טבעי לקבוצת תחתית שמחוסר אמונה חוזרת אחורה, ושילמנו על זה".

לגבי המשך הדרך של רעננה אמר וזאנה: "ברור לי שהמצב הוא לא טוב, אבל הכל עדיין תלוי בנו. אם ניכנס למומנטום טוב של ניצחונות נצא מזה. בינתיים אנחנו מחכים לניצחון הראשון והוא לא מגיע. קשה מאוד להרים שחקנים במצב כזה, אבל אני בנאדם אופטימי שמאמין עד הרגע האחרון שנצליח. המשחק בשבוע הבא מול הפועל רמת גן הוא של להיות או לחדול. אם אנחנו רוצים להישאר בליגה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא לנצח בו".

לקבוצה נותרו עוד כשבועיים למציאת מאמן עם תעודת "פרו" ובמועדון שוקלים להביא מאמן מנוסה ובעל קבלות כדי לעזור לקבוצה לשרוד בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully