וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "מתסכל שמכבי חיפה כל הזמן מנצחת"

הפועל ת"א ניצחה את הפועל חיפה, אבל הקשר יודע שהכדור בידיים של היריבה. בן בסט: "במחצית השנייה הבכנו אותם"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

משחק של שתי מגמות הפוכות התקיים הערב (שבת) בקרית אליעזר, כשהפועל תל אביב ניצחה את הפועל חיפה 1:2. האורחים היו עדיפים בהרבה במחצית הראשונה בה יכולים היו לכבוש יותר משני השערים של גילי ורמוט וערן זהבי, אולם במחצית השנייה התהפכו היוצרות, הפועל חיפה השתלטה על המגרש, נהנתה מהרחקה מוצדקת של דדי בן דיין בדקה ה-82,החמיצה בעצמה מספר פעמים והצליחה רק לצמק בתוספת הזמן.

ורמוט: "בחצי השעה האחרונה לא היינו קיימים"

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, סירב להתייחס למשחק של מכבי חיפה נגד בני סכנין מחר והעדיף לדבר על המשחק של קבוצתו: "נכנסו ללחץ בסוף, הרחיקו לנו שחקן ואיבדנו ריכוז. אני לא חושב שמשחק חוץ נגד הפועל חיפה זה משחק קל. יכולנו להגדיל את התוצאה אבל ספגנו בסוף. זה חלק מהמשחק, אבל אנחנו חוזרים הביתה מאושרים מהנקודות".

גילי ורמוט שהצטיין במחצית הראשונה וביחד עם הקבוצה נחלש מאוד בשנייה, התייחס להירדמות של הקבוצה אחרי שעלתה ל-0:2: "כל הזמן אנחנו עושים לעצמנו חיים קשים במקום לסיים את המשחק ב-0:3 או 0:4. אני לא יודע אם זו בעיה מנטלית או שאנחנו קבוצה לא מספיק טובה. סתם החזרנו אותם למשחק, אבל לפחות ניצחנו וזה הכי חשוב. בחצי השעה האחרונה לא היינו קיימים, אבל למזלנו יש לנו מאמן מצוין שיתקן את מה שהיה כאן".

ורמוט הוסיף והחמציא למכבי חיפה: "מן הסתם אנחנו מחזיקים אצבעות לסכנין. זה מתסכל שהם כל הזמן מנצחים, אבל זו תחרות וזה הכדורגל. אנחנו לא רוצים ללכת לים כבר מעכשיו. מכבי חיפה קבוצה מצוינת, אדירה, מאוזנת בכל התפקידים. אם אצלנו יש שמונה שחקנים לגיטימים בהרכב ואתה מלביש על זה עוד כמה שחקנים, שם 18 שחקני הרכב שצריך לבחור מהם 11".

ורמוט הוסיף: "נפלנו במשחקים נגד הקטנות, עשינו הרבה תוצאות תיקו והם ידעו לנצח. זה ההבדל, צריך להיות יותר יציב. הם הפסידו יותר מאיתנו, אבל עברו את המכשולים מול הקטנות. שיטת הקיזוז משחקת לטובתנו, אבל בשביל לקחת אליפות אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים, גם בקרית אליעזר".

דורה: "מאמין שנשיג שש נקודות במחזורים הקרובים"

המחצית השנייה הטובה של קבוצתו, בעיקר ביחס למחצית הראשונה, הייתה כנראה הסיבה בגללה מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה, היה מאוכזב מאוד בסיום: "הגול שכבשנו בתוספת הזמן רק מעצבן אותנו, זה מעט מדי ומאוחר מדי. בחצי הראשון נתנו כבוד להפועל תל אביב והם כבשו ממצבים שאין יותר מדי מה לעשות בהם. נתנו להם יותר מדי כבוד בחלק הראשון של המשחק, בחצי השני היה לנו יותר קל להתקיף כשהיינו עם הרוח. יש לנו עוד שלושה משחקים שאני מאמין שנשיג בהם שש נקודות".

עדן בן בסט אמנם כבש בתוספת הזמן, אבל עוד לפני כן החמיץ הזדמנות נהדרת בדקה ה-59, כשנגח מתוך רחבת החמש לקרקע ומעל המשקוף. "לקח לי כמה דקות להבין מה קרה אחרי ההחמצה שלי", התייחס החלוץ להחמצה, "זה החיים של חלוץ ויש חלוצים שהחמיצו מצבים הרבה יותר קלים. אני מעודד מהמחצית השנייה, עלינו כמו חבורה של גברים. לה היה לנו מה להפסיד בתוצאה של 2:0 ואני שמח על איך ששיחקנו, הבכנו את הפועל תל אביב. אני מקווה שנמשיך ביכולת מהמחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully