וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן

הצפוניים השיגו ניצחון בית ראשון העונה, דיין כבש (76). צ'קאנה הורחק (70). הוכנבוים: "המחצית השנייה ניצחה את המשחק"

שבוע אחרי הניצחון 0:1 בקרב התחתית הגורלי נגד הפועל רעננה, חיפשה והשיגה הפועל עכו סופסוף ניצחון בית ראשון העונה בליגת העל. זה קרה עם 0:1 נוסף במסגרת המחזור ה-27 על הפועל רמת גן. הניצחון של הקבוצה של ירון הוכנבוים מעניק לה שלוש נקודות חשובות לקראת מאבקי התחתית הקשים שנכונים לה עוד בעתיד.

להפועל רמת גן היו עד כה צרות אחרות. דווקא בצל חוסר הוודאות הכלכלית, הקבוצה של יובל נעים הצליחה מאוד בצד המקצועי עם שבע נקודות משלושת המשחקים האחרונים. אלא שהפעם גם ההצלחה בצד המקצועי נגמרה עם ההפסד לעכו, והקבוצה של נעים גם היא כנראה תמצא את עצמה במאבקי הפלייאוף התחתון. מה שהיה מאוד בעוכריה של הקבוצה מהמרכז הייתה הרחקתו של קרלוס צ'קאנה בדקה ה-70, כאשר שבע דקות אחריה הגיע שער הניצחון של רועי דיין.

המשחק התנהל בעצלתיים ללא אירועים מיוחדים ליד שני השערים, כאשר בדקה ה-29 הגיעה ההזדמנות הראשונה, כשגורש הדף נגיחה של עמית אוחנה. מור גולן נכשל להבקיע את הכדור החוזר. בדקה ה-70 ספג צ'קאנה צהוב שני והפועל רמת גן נשארה ב-10 שחקנים. שש דקות אחרי האדום, עלתה עכו ליתרון כשרועי דיין דחק ריבאונד פנימה.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, ליעד אלמליח, בן בנימין, אדק מ'בה (שחר סימנטוב, 70), איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין (אושרי גיטא, 90), אובודו אוקוצ'ה (בן מרטין, 80).

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, אלי לוי (תומר תייר, 77), קרלוס צ'קאנה (70, הורחק), תמיר בן עמי, בני חדד (מתן לוטטי, 76), אנדרה קאלדיירה, שי חדד, מור גולן, עמית אוחנה (ג'ורג' דאטורו, 54).

הוכנבוים: "הדברים יוכרעו בפלייאוף"

המאמן ירון הוכנבוים נשמע מרוצה מאוד לאחר הניצחון הראשון העונה באצטדיון גרין. עם זאת, מאוד מאופק. "המחצית השנייה הטובה שלנו היא זו שניצחה את המשחק. הגענו להמון מצבים שלצערי לא ידענו לנצח ונצטרך לעבוד על ההחמצות האלה שלא יחזרו, אבל היום אנחנו מסתכלים על חצי כוס המלאה ומרוצים מאוד מהניצחון.

"אמרתי לשחקנים לפני המשחק שצריך להפסיק עם הדיבורים על זה שאנחנו לא מנצחים בנצרת עילית ואני שמח שהם הצליחו לעשות את זה", הוסיף הוכנבוים. "הניצחון הזה נותן לנו ביטחון להמשך, אבל כבר אמרתי שהדברים יוכרעו בפלייאוף ונצטרך להילחם על כל נקודה עד סיום הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully