וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: צרפת מוכנה לסגור עניין

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

19.3.2010 / 20:13

ניצחון של ה"לה בלו" על אנגליה יבטיח להם אליפות וגם גראנד סלאם. אירלנד צריכה לנצח את סקוטלנד ולקוות לנס

מחר (שבת) יתקיימו שלושת משחקי המחזור האחרון בטורניר שש האומות. בשעה 21:45 שעון ישראל (ישיר בספורט 1 וב-France 2) תארח צרפת בעלת המאזן המושלם את אנגליה, אשר ביצעה שישה שינויים בהרכב לאחר התיקו המאכזב מול סקוטלנד שחיסל את סיכויי זכייתה בגביע. ניצחון יקנה לצרפתים "גראנד סלאם" (ניצחון על כל היריבות ומאזן מושלם), וכמובן זכיה בטורניר.

ג'וני ווילקינסון, הרכז הרץ האנגלי שספג ביקורת על כך שרץ פחות מדי ובעט יותר מדי, נזרק לספסל בפעם השלישית בלבד מאז החל את הקריירה הבינלאומית לפני 12 שנה. טובי פלאד יפתח במקום ווילקינסון, שלצדו ישב על הספסל ג'יימס האסקל עליו נטען כי איבד מכושרו. במקומו של האסקל יפתח ואף ישמש כקפטן לויס מודי שרק לפני שבוע ירד לספסל לאחר טענות דומות. "המקרר" מייק טינדול (102 ק"ג) יפתח כקשר חיצוני במקום מאתיו טייט על מנת לנסות לעצור את מאתיו בסטארו, והמאסף דילון ארמיטאג' נופה בכלל מהסגל, כשבמקומו יפתח בן פודן.

במקום אוגו מוניה שנפצע בשבוע שעבר יערוך בכורה כריס אשטון, ששקל חזרה לגרסת ראגבי-ליג עד ששמע את הבשורה. לואיס דיקון ישאר בהרכב למרות חזרתו של סימון שו ולאחר פציעתו של הקפטן הקבוע סטיב בורתוויק. השינוי היחיד בהרכב הצרפתי שהביס את איטליה בשבוע שעבר הוא חזרתו של בסטארו במקום מניח הצמד דויד מארטי. מארק אנדרו ישאר בהרכב לאחר הטריי שהניח בבכורה שלו.

בשעה 19:00 (ישיר ב-France 2) תשחק אירלנד מול סקוטלנד. רק ניצחון אירי בתוספת הפסד של הצרפתים בהפרש כולל של מעל 50 נקודות יאפשר לאירלנד לזכות בגביע, אך כל ניצחון יזכה אותה ב"טריפל קראון", המוענק לנבחרת בריטית שניצחה את שלוש הבריטיות האחרות. סקוטלנד המוחלשת, ללא כריס פטרסון ונתן היינס שנפצעו במהלך הטורניר, תשתדל שלא להפסיד על מנת להימנע מסיום במקום האחרון וזכיה ב"כפית העץ".

ב-16:30 (ישיר ב-France 2) תפגוש ווילס את איטליה, שצמודה אליה בטבלה, לקרב על כבודה. רק כעת תיהנה הנבחרת הוולשית מהשורה הקדמית המפורסמת שלה, עם גתין ג'נקינס, מאתיו ריס ואדם ג'ונס, שכשירות של שלושתם יכלה לגרום לטורניר להיראות אחרת עבור האדומים. יחד עם חזרתו מפציעה של הקפטן ריאן ג'ונס זוהי יותר מתשובה הולמת לחלוצי האזורי. הרכז הקדמי מייק פיליפס חזר להרכב אף הוא לאחר פציעה, וכמו כן יערכו בכורה בטורניר שני ילדים: סאם ווארבורטון, חלוץ הכנף בן ה-21, ושחקן הכנף טום פריידי, שיהפוך לשחקן הצעיר בהיסטוריה של ווילס 27 ימים לאחר יום הולדתו ה-18. באיטליה יפתח פאבלו קנאבוסיו, שעלה מהספסל והבקיע בשני המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully