וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל ת"א: עזרה על ערן

אלי גוטמן הורה לשחקניו להיזהר מערן לוי במשחק נגד הקבוצה מהכרמל (ש', 17:15, ספורט1). החיפאים, כך נראה, מרימים ידיים

הפועל תל אביב סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת המשחק מחר (17:15, ספורט1) נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר. "הולך לנו העונה נגד הפועל חיפה", אמר אחד השחקנים אחרי האימון. "אנחנו מאמינים שננצח מחר וכבר מחכים שמכבי חיפה תפסיד נקודות. מה שהם עושים זה פשוט לא יאומן".

עוד לפני האימון, כינס אלי גוטמן את שחקניו, ששמעו בעיקר על שביעות רצונו מהמשחק נגד בני יהודה: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. עשינו לחץ על כל המגרש, וזה בדיוק איך שאני רוצה שתשחקו", אמר גוטמן. לאחר מכן הקרין המאמן קטעי וידאו של הפועל חיפה משני משחקיה האחרונים נגד הפועל רעננה והפועל רמת גן, ושם דגש על ערן לוי. גוטמן גם עבר על קלטת המשחק של הפועל תל אביב נגד בני יהודה והוסיף: "אנחנו צריכים להראות שליטה מהתחלה, ורק אחרי שננצח נוכל לחשוב על המשחק של מכבי חיפה".

בצד המקצועי, גוטמן לא מתכנן שינויים מהמשחק הקודם. למרות היכולת המשתפרת שמפגין בויאן ורוצ'ינה באימונים, גם מחר הוא צפוי לפתוח על הספסל ואמור לקבל דקות משמעותיות בהמשך המשחק. דני בונדר התאמן כרגיל ואמור לעלות בהרכב כשעמרי קנדה ימשיך להמתין על הספסל. דניאל דה רידר לא יהיה בסגל הקבוצה והוא אמור לנוח עד ליום ראשון בעוד תשעה ימים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, זוראב מנטשאשוילי, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, מהראן לאלה.

"יש איזו תחושה שלא נורא אם נפסיד"

עם סגל קצר מתמיד, גם הפועל חיפה סיימה את הכנותיה למשחק נגד הפועל תל אביב. בניגוד למשחקים מול מכבי חיפה, שלפניהם כל המערכת דרוכה, נדמה כי מול במשחקים העונה מול השניה בטבלה, בקרית חיים לא נרשמת הכנה מיוחד. "זה די מגוחך", הודה אחד משחקני חיפה. "כשיש דרבי, כל המערכת כאן באטרף ומול הפועל, יש איזו תחושה שלא נורא אם נפסיד". למרות זאת מקווים שם כי חניכיו של גוטמן יבואו שאננים כפי שהיו מול הפועל פתח תקוה, ואולי יוכלו לצאת מחר עם הנקודות.

גם שלומי דורה, בניגוד לשבועות האחרונים שבהם ניסה להטריף את הקבוצה באסיפות לקראת המשחקים, נשמע רגוע מאוד היום כשדיבר אל שחקניו: "על משחקים כאלה אין יותר ידי מה להגיד. מול הקבוצות הגדולות כולם צריכים לבוא עם מוטיבציה גדולה ואם אנחנו רוצים לצאת עם נקודות, אנחנו צריכים לבוא מרוכזים עם הרבה נחישות ורצון. אנחנו לא באים לאף משחק להפסיד בכבוד".

דורה ייאלץ לערוך מספר שינויים בהרכב עקב פציעות והשעיות. אוהד כהן שוב לא התאמן היום ולא יהיה בסגל הקבוצה למשחק. את מקומו יתפוס עומרי אלון בין הקורות וגבריאל כהן מהנוער יהיה שוערה השני של הקבוצה. כמו כהן, גם יוסי דורה הפצוע לא יהיה בסגל ואליו מצטרפים ירו בלו ואושרי רואש, שצברו חמישה כרטיסים צהובים. עודד אלקיים יחליף במרכז ההגנה את רואש ואילו אמיר אבו ניל יעלה בחלק הקדמי במקום בלו. אייל טרטצקי ישוב לעמדת המגן ורוי לימה יעלה לראשונה בהרכב בקישור.

הרכב משוער: עומרי אלון, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, עוד אלקיים, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, רוי לימה, ערן לוי, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully