וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בית"ר ירושלים: מפגש קיצוני

דור בלך

19.3.2010 / 13:50

הקבוצה של אמסלם תנסה להשיג ניצחון רביעי ברציפות, המארחת מחפשת ניצחון אחרי 11 משחקים (ש', 19:30, ספ'1)

לאחר 11 משחקים ללא ניצחון, מקווים בהפועל רעננה לעצור מחר דווקא מול בית"ר ירושלים את הרצף השלילי ולהתחיל במסע ההיחלצות מהמקום האחרון. "עד עכשיו למרות כל המשחקים הרעים יש לנו סיכוי טוב להישאר בליגה ואסור לנו לוותר על אף משחק מראש", הסביר עמי ואזנה לשחקניו. "תעלו כדי לנצח ותזכרו שכל נקודה חשובה במאבק הזה ואין לנו יותר מקום לטעויות".

ואזנה ימשיך עם ההרכב ההגנתי גם השבוע, ולא יערוך בו שינויים לעומת זה שהפסיד להפועל עכו בשבוע שעבר. לצד אירמנטס זלמיקאס יפתחו במרכז ההגנה גם אבי סופר ואיתי טואף. מאור זוהר וגיל קופר ינסו לסגור את האמצע של בית"ר, כשסטיבן כהן ינהל את משחקה של רעננה וינסה לכבוש ולבשל לשניר שוקר ודודו ביטון שיפתחו בחוד.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, אבי סופר, איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, עמרי עטיה, מאור זוהר, גיל קופר, סטיבן כהן, שניר שוקר, דודו ביטון.

"תמשיכו את העבודה הטובה"

עם מאה אחוזי הצלחה לאחר שלושה משחקים ועם מאמן בעל תעודת פרו לצדו, ינסה מחר (שבת) דוד אמסלם להמשיך את המומנטום של בית"ר ירושלים מול הפועל רעננה כדי להגיע בכושר טוב למשחק הגביע מול מכבי תל אביב ברביעי. "רק אחרי שנסיים את העבודה מחר נוכל להתחיל לחשוב על מכבי תל אביב", הבהיר אמסלם לשחקניו. "נכון שזה משחק חשוב, אבל כל דבר בעתו. עכשיו תתרכזו בלהמשיך את העבודה הטובה שאתם עושים בליגה".

אתמול הקרין אמסלם בפני שחקניו קלטת ערוכה של משחקם מול מ.ס אשדוד, בה שם דגש על הקטעים הטובים והרעים במשחק. היום הקרין להם המאמן קלטת של הפועל רעננה בה הזהיר אותם ממשחקו של סטיבן כהן, שכזכור כבש מול הקבוצה בסיבוב הקודם, וכן שם דגש על הסכנה שעשויה להגיע מרז כהן ודודו ביטון.

אמסלם יהנה מסגל כמעט מלא, וצפוי להמשיך עם ההרכב המנצח פרט לשני שינויים, כשקובי מויאל שחזר מהרחקה בשל כרטיסים צהובים ישוב להרכב הפותח על חשבון פאולו דה לה האסה. הפרואני מצידו צפוי לשוב לעמדתו המקורית באגף הימני במקום איתן טיבי הצעיר. שמעון הדרי, שנכח באימון אתמול לא הגיע היום, אך יישב מחר על הספסל לצד דוד אמסלם. ג'וניור ויסה ששב לאימונים לא כשיר ולא יהיה מחר בסגל.

הרכב משוער: אריאל הרוש, פאולו דה לה האסה, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, קובי מויאל, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי, טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully