וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: זה הזמן של יזרעאל גלבוע?

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

18.3.2010 / 15:29

האלופה לשעבר תפגוש בגמר הגביע את הקבוצה לה איבדה את התואר. בויטלר: "רוצים לסיים את העונה עם טעם מתוק"

ביום שבת בשעה 13:00 תארח הפועל יזרעאל-גלבוע את האלופה הטריה אס"א תל אביב, לשחזור גמר הליגה בגמר גביע המדינה בראגבי לגברים. לאחר חמש שנים של שליטה מוחלטת של יזרעאל בראגבי הישראלי, ניצחה אותה העונה תל אביב בשלושת המפגשים ביניהן עד כה.

"השתפרנו במהלך השנה וההפרש קטן ממשחק למשחק", מסביר הקפטן אמיר בויטלר. "מקוה שהפעם ההפרש כבר יהיה לטובתנו. הביתיות היא יתרון גדול ואנחנו מקוים שהיא תעזור. אנחנו רוצים לקחת תואר, לסים את העונה עם טעם מתוק, ולקבל דחיפה לשנה הבאה".

"חס וחלילה שנותר להם על הגביע", מגיב המאמן רענן פן. "יהיה משחק קשה ואנחנו מגיעים עם הרכב חסר, אבל אנחנו הולכים על דאבל". תל אביב תחסר בין היתר את ווילי היימן הפצוע, "אבידה גדולה" להגדרתו של פן.

לפני כן, החל מהשעה 10:30, יתקים באותו המגרש טורניר גביע המדינה לנוער בראגבי שביעיות. הפיבוריטית בטורניר היא כמובן יזרעאל, אשר זכתה עד עתה בכל טורניר בו השתתפה העונה. שי הכהן, קפטן הקבוצה ונבחרת הנוער, מתקשה לשמור על צניעות: "אף קבוצה לא מאימת עלינו במיוחד", הוא אומר. "אולי עמק הירדן-גולן איכשהו יכולים לעקוץ אבל אני לא מאמין שזה יקרה. באילת הפסדנו להם משחק בשלב המוקדם על שטות. בכל מקרה אנחנו לא מזלזלים ורוצים לסים כמו שצריך".

אופיר סלוצקי, קפטן עמק הירדן, טוען מצדו: "ביום טוב אנחנו יכולים לזכות. אולי יהיו להם חיסורים בגלל גמר הגברים, אבל ניצחנו כבר העונה את ההרכב המלא שלהם ויש לנו סיכוי לעשות את זה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully