וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקאאוט ירוק

7.1.2002 / 22:15

הפועל ת"א הובילה משער של פישונט ושלטה במגרש. מכבי חיפה שיחקה שלוש דקות כדורגל וגמרה את הסיפור: רוסו ליעקובו, רוסו לבניון וגרנט הזכיר לקשטן מי עדיין פה אלוף

מכבי חיפה הראתה להפועל ת"א למה חשוב כישרון שיכול לסגור עניין על משמעת קשטנית, שלא הצליחה הפעם לנצח 0:1 קטן ואופייני. האדומים, שעלו ליתרון במחצית הראשונה ועמדו נכון על המגרש, חטפו שני שערים בשלוש דקות לקראת הסיום.

המשחק נפתח בקצב מהיר כשחיפה מפתיעה מעט עם משחק התקפי מהדקה הראשונה שהציב אותה מספר פעמים במצבי בעיטה נוחים ברחבה של שביט אלימלך. למרות זאת, הגנת ת"א, שנראתה מעט מבולבלת בפתיחה, התעשתה והצליחה להסתדר עם נסיונות תקיפה אלה.

הפועל מצידה, התבססה על התקפות מתפרצות כשבאחת מהן הצליח שוער חיפה, דודו אוואט, להדוף כדור מסוכן לקרן. בהמשך התאזן המשחק והאדומים, בהתקפה מתפרצת,השיגו את מה שרצו (27): סרגיי קלשצ'נקו היתל באריק בנאדו באגף ימין ושלח כדור חכם לתוך הרחבה. פיני בלילי ראה את אישטוון פישונט מגיע מאחוריו, נתן לכדור לעבור בין רגליו והשאיר את ההונגרי לאחד על אחד מול אוואט. הקפצה קטנה והכדור בפנים - 1:0 ת"א.

אחרי השער נרגע המשחק, גם בשל חזרתה של הפועל להגנה וגם בשל ההלם בו היתה שרויה חיפה. רק בדקה ה-44 הגיעה המארחת להזדמנות הממשית שלה, אולם אלימלך הדף ברגלו באינסטינקט מצויין נגיחה של וואליד באדיר מחמישה מטרים שעשתה את הדרך פנימה.

המחצית השנייה נפתחה באותו קצב איטי שבו הסתיימה הראשונה. הפועל ת"א ממשיכה לשחק בצורה מבוקרת ויוצאת למתפרצות, כשבאחת מהן (58) הורחקה בעיטה של פיני בלילי בשנייה האחרונה. חיפה ממשיכה לשחק בצורה שקופה כששחקניה לא מראים רעיונות חדשים שיעזרו להם לפרוץ את ההגנה של קשטן.

ככל שנקפו הדקות הזניחה חיפה יותר ויותר את ההגנה ואיפשרה לקשלצ'נקו ולבלילי להגיע להזדמנויות נוחות. בעיטה נוספת של האחרון סחטה מאוואט הדיפה בקצות האצבעות.

דווקא כשנראה היה שת"א מרדימה את חיפה ומתקרבת לניצחון, הספיקה הברקה אחת של שניים מכוכבי חיפה לאזן את התוצאה (73): ג'ובאני רוסו, שהיה חלש לאורך רוב המשחק, מצא את איגביני יעקובו, שנכנס לשחק רק 3 דקות קודם לכן, מעבר להגנת הפועל שציפתה לשריקה לנבדל. השריקה לא הגיעה, ובצדק, ויעקובו לא התקשה להכניע באחד על אחד את אוואט ולכבוש את שערו ה-10 העונה.

3 דקות חולפות ורוסו מכה שנית: כדור עומק שלו מוצא את אילן בכר לא מוכן, ויוסי בניון, בהברקה היחידה שלו במשחק, כבש לבד מול אלימלך את השני שלו העונה וקבע 2:1.

עד לסיום הסתגרה חיפה בהגנה, ת"א לחצה אך חלוציה לא היו מדוייקים מספיק בתיבת החמש והמשחק הסתים עם ניצחון ירוק. זו הפעם השלישית בלבד בשמונת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות שהמשחק ביניהן מוכרע.

הניצחון העלה את חיפה למקום השני עם אותו מספר נקודות כמו למכבי ת"א (35), שממשיכה להוליך בזכות הפרש שערים עדיף. הפועל ת"א ירדה למקום השלישי עם 33 נק', אחרי שספגה הפסד חוץ שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully