וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דה רידר ייעדר כ-10 ימים

קשר הפועל ת"א נבדק על ידי רופא הקבוצה ונצטווה לנוח בעקבות קרע חלקי בשריר. יחמיץ את שלושת המשחקים הקרובים

דניאל דה רידר, קשר הרכש של הפועל תל אביב, שנטש אתמול (רביעי) שוב את האימון והכעיס את אנשי הקבוצה, ייעדר כ-10 ימים לאחר שנבדק על ידי רופא הקבוצה. דה רידר נצטווה לנוח ויחמיץ את משחקי הליגה נגד הפועל חיפה והפועל עכו ומשחק הגביע נגד מכבי קביליו יפו.

פיזיותרפיסט הקבוצה, רונן צפריר, התייחס לנושא הפציעה של דה רידר כשאמר לאתר הרשמי: "חשוב שאנשים ידעו שדניאל סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי בירך ימין עוד מהמשחק מול מכבי נתניה. זו פציעה לא קלה וההחלמה ממנה יכולה להימשך מספר שבועות ואף יותר.

"הצוות המקצועי, בעצה אחת עם הצוות הרפואי ורופא הקבוצה, החליטו לתת לדניאל את כל הזמן שיצטרך על מנת להחלים. דה רידר מתנהל כמו מקצוען אמיתי ונוהג אך ורק על פי ההוראות שהוא מקבל מאיתנו. הוא אינו אשם בקצב החלמתו והלוואי וכל שחקן היה דואג ומתנהל כמוהו במהלך הפציעה. הוא עובר טיפולים יומיים ומנסה לחזור לאימונים מלאים בכל יום".

גם דה רידר עצמו שלח מסר מרגיע: "אני רוצה לתת מעצמי 100 אחוז למועדון ולקהל כדי שיחד נגיע להישגים. הדבר האחרון שאני רוצה שיקרה הוא שאחזור למגרשים בטרם החלמתי לגמרי ואצטרך לפחד שמא אחמיר את הפציעה או לא אוכל לשחק את המשחק הרגיל שלי. עם קצת סבלנות, אוכל להראות מה אני יודע. אין אחד שרוצה יותר ממני לחזור ולשחק".

לנושא אחר. נמשכים המגעים בין הנהלת הקבוצה לנציגיו של ערן זהבי לגבי הארכת חוזה. בהפועל הבהירו לשחקן כי חוזהו יסתיים בתום העונה הבאה ולא בתום העונה הנוכחית. זאת, מכיוון שלטענתם, המועדון מימש בתחילת העונה אופציה להארכת ההתקשרות בשנתיים.

מחירי הכרטיסים למשחק הגביע נגד מכבי קביליו יפו יעמדו על 60 שקל למבוגר ו-30 לילדים. הכרטיסים כבר הוצאו למכירה. כזכור, המשחק יתקיים ביום שלישי (19:30) באצטדיון בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully