וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: תור הנפילים

17.3.2010 / 20:35

אריזונה החתימה לשנתיים את דרק אנדרסון, וושינגטון לעונה את רקס גרוסמן. גמ'ארקוס ראסל חזר לאוקלנד "רזה ונמרץ"

דרק אנדרסון, הקוורטרבק שנופה לאחרונה מקליבלנד, ישחק בשנתיים הקרובות באריזונה, לאחר שחתם על חוזה של 7.5 מיליון דולר. אנדרסון יתחרה עם מאט ליינארט על משרת הפותח, כשהציפורים האדומות ינסו למלא את החור שהשאיר אחריו קורט וורנר הפורש.

אם בקוורטרבקים כושלים עסקינן, באוקלנד מרוצים מהשיפור המנטלי של ג'מארקוס ראסל. הקוורטרבק הגיע ביום שלישי לאימוני טרום העונה של הקבוצה כשהוא רזה ונמרץ יותר. על פי דיווחי התקשורת המקומית, ראסל נראה טוב בהרבה מאשר בשלהי העונה החולפת.

והנה עוד גאון פוטבול ברשימה, רקס גרוסמן, שהצטרף לוושינגטון. הרדסקינס החתימו את גרוסמן לעונה אחת, למרות שעל פי ההערכות עמדו להחתים את כריס סימס, ששוחרר מדנבר עם בואו של בריידי קווין.

והנה סיפור יפה, על שחקן עם אידיאלים. טיי וורן, הקיצוני הגנתי של ניו אינגלנד, ויתר על בונוס של 250 אלף דולר, שהיה מוענק לו עם התייצבות למחנה טרום-העונה. הסיבה: חזרה לספסל הלימודים. השחקן, בעל ותק של שמונה עונות בליגה, החליט להשלים תואר באגרונומיה בטקסס A&M. "בורכתי ביכולתי לשחק ב-NFL", אמר וורן. "אני מנסה להעניק לילדיי את החינוך הטוב ביותר, ולהעביר להם מסר על ידי כך שאני חוזר למקום שבו התחלתי כדי לסיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully