וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "לא צריך להביא שופטים מבחוץ"

קשר מכבי חיפה מבקר את ההחלטה להביא שופט גרמני למשחק מול מכבי ת"א. על סכנין, היריבה הבאה: "הם ייתנו פייט עד הסוף"

אחרי הניצחון ששמר לה את פער 11 הנקודות מהפועל תל אביב, שבה מכבי חיפה להתאמן וכבר חושבת על היריבה הבאה, בני סכנין, שתנסה להפריע לה ולשוב למסלול הניצחונות. היום (רביעי) התקיים אימון פתוח של הירוקים, בו התייחס ליאור רפאלוב ליריבה במחזור הקרוב. "סכנין קבוצה מצוינת", אמר הקשר. "מרקו בלבול יעמיד את הקבוצה שלו מבחינה טקטית הכי טוב שאפשר. הולך להיות קשה נגדם למרות שהם עם שלושה הפסדים רצופים. זה אף פעם לא קל לשחק בדוחא, במיוחד כשהם צריכים את הנקודות וייתנו פייט עד הסוף".

רפאלוב התבקש להתייחס לפנדל השנוי במחלוקת שנשרק לזכות הירוקים נגד מכבי תל אביב ביום שני האחרון, ואמר: "אם השופט החליט שהיה פנדל, אז צריך לכבד אותו. במקרה הרע זה היה אולי 50:50. לא סתם השופט החליט בכזו נחרצות על פנדל, ואנחנו שמחים על כך". לשאלה מה היה עושה שופט ישראלי במקרה הזה, אמר: "אני לא רוצה להתייחס לזה, אבל באופן כללי כדאי שמקומיים ישפטו בליגה. צריך לקדם את איגוד השופטים שלנו ולא להביא מבחוץ".

כשנשאל רפאלוב על העובדה שהוא מגלה שיפור במשחקים האחרונים ועל השאיפות שלו לגבי הנבחרת, אמר השחקן: "אני לא ממנה מאמנים ולא איכפת לי מי יהיה המאמן, אבל זה ברור שיש לי שאיפה, כמו שיש לכל שחקן, להיות חלק מהנבחרת ואני מקווה שזה יקרה. אני נמצא בתקופה טובה בחיים שלי, לא רק מבחינת הכדורגל אלא גם בחיים האישיים, והייתי רוצה להמשיך כך". בינתיים מוחמד גדיר הפצוע פרש גם היום מהאימון בשל כאבים בגב והוא בספק להתמודדות נגד סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully