וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא משנה איך מכבי חיפה משחקת, בסוף היא תנצח"

אכזבה בהפועל ת"א מניצחון הירוקים על מכבי ת"א. 1/8 גמר הגביע: יפו תארח את האדומים באיצטדיון הסופרלנד בראשל"צ

הפועל תל אביב שבה להתאמן לאחר שחקניה קיבלו אתמול (שני) יום מנוחה. שיחת היום היתה כמובן הניצחון של מכבי חיפה על מכבי תל אביב (0:1), אותו, כמובן, קיבלה הפועל תל אביב באכזבה. "זה לא משנה איך חיפה משחקת, בסופו של דבר יודעים שהיא תנצח", אמר אחד האדומים היום. "נקווה שהיא תאבד נקודות עד לסיום העונה שנוכל להיצמד אליהם".

דדי בן דיין לא התאמן היום ועבר סדרת טיפולים. המגן צפוי להיות כשיר למשחק בשבת מול הפועל חיפה. לרשותו של גוטמן יעמוד ככל הנראה סגל מלא ונראה כי אותו הרכב שהביס את בני יהודה בשבת האחרונה יפתח גם מול האדומים מהכרמל.

אחרי התלבטויות רבות, היום החליטה מכבי יפו לארח את הפועל תל אביב במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בשבוע הבא באצטדיון הסופרלנד בראשון לציון. כזכור, אתמול הוציאה המשטרה צו סגירה זמני לאיצטדיון בחולון, שם משחקת יפו באופן קבוע, לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. יפו חשבה להעביר את המשחקים לבלומפילד, אך בשל העלויות החליטה בסופו של דבר הקבוצה לארח את האדומים באיצטדיון שבראשון לציון, שאליו אמורים להגיע כ-4,700 אוהדים. אוהדי יפו ישבו בשערים 4 ו-5 ואוהדי הפועל תל אביב בשער 3. עלות הכרטיסים היא 60 שקל למבוגר ו-30 שקל לנשים, חיילים ונוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully