וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: קורנפיין יכריע בין דה צ'וקרל לאבי סבג

דור בלך

16.3.2010 / 9:57

יו"ר המועדון צפוי למנות את אחד מבין שני המאמנים המחזיקים בתעודת "פרו". הוארך מעצרם של החשודים בתקיפה בטדי

על אף הקשיים הרבים במציאת מאמן עם תעודת "פרו", שיעמוד על הקווים בטדי לצד דוד אמסלם - אותו מאמן לא יגיע לאימוני בית"ר ירושלים במהלך השבוע, אלא יבוא רק למשחק בשבת. במועדון משוכנעים כי כבר היום (שלישי) או מחר ימונה מאמן. מבין שלל המאמנים איתם שוחח ונפגש יו"ר בית"ר איציק קורנפיין, שניים הסכימו עקרונית לתנאים - שאול דה צ'וקרל ואבי סבג, שנתנו את הסכמתם בעל פה.

ביממה הקרובה צפוי קורנפיין לשוחח שוב עם השניים ולמנות אחד מהם. דה צ'וקרל כזכור היה עוזרו של מוטי איווניר בנצרת עילית ומונה למאמן הפועל פתח תקוה לצד שביט אלימלך מכיוון שלשוער העבר לא הייתה תעודת "פרו". אבי סבג הדריך עד לפני מספר שבועות את אל אלהלי ג'ת מליגה א' אולם התפטר והוחלף על ידי דני ניראון. סבג הוא גם יו"ר קבוצת הכדורסל עירוני נהריה.

עידן ורד, שמתאושש מהניתוח בכתפו, צפוי לצאת בקרוב לסדרת טיפולים בגרמניה אצל הרופא שמטפל בשחקני באיירן מינכן ושטיפל לפני כשנה וחצי באיתי שכטר.

* מעצרם של חמשת החשודים, הקטינים והבגירים, בתקיפת עובדי הניקיון באצטדיון טדי אחרי הניצחון על מ.ס אשדוד בשבת הוארך הערב בהוראת שופט בית משפט השלום בירושלים, רם וינוגרד, שנעתר היום לבקשת חוקרי מרחב מוריה.

עדכון אחרון: 18:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully