וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "עברנו משוכה לא קלה"

מכבי חיפה לא הרשימה, הקפטן יודע שהמשימה הושלמה: "מכבי ת"א שיחקה מבוקר והקשתה עלינו". נציג ליל לא התרשם מקינן

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אלישע לוי: "הם ישבו מסביב לשער"

זה לא היה קל, זה לא היה מרשים, אך בסופו של דבר מכבי חיפה השיגה אמש (שני) את המטרה כשגברה 0:1 על מכבי תל אביב אחרי פנדל מפוקפק בדקות הסיום. השחקנים הירוקים לא התעכבו יותר מדי על ההחלטות המעוררות מחלוקת שהכריעו את המשחק (כולל ההרחקה של מאיוקה), והקפטן יניב קטן אמר ש"אתמול עברנו משוכה לא פשוטה. מכבי תל אביב באה לשחק באופן מבוקר והקשתה עלינו את העבודה.

"אני שמח שלקחנו את הנקודות ועשינו צעד חשוב נוסף לקראת המטרה. זכויות רבות בניצחון לקהל האוהדים הנפלא שלנו, שדחף אותנו כל הזמן ולא התייאש גם כאשר מחוגי השעון נעו קדימה. כעת אנו מרוכזים במשחק הסופר-חשוב מול בני סכנין ביום ראשון הבא ומצפה לנו משחק קשה ביותר".

אלישע לוי התעקש גם הבוקר שהסיפור לא סגור, ואמר לגלי צה"ל: "המאבק יהיה עד הסוף. כשהפועל עושה מספרים כאלה מצוינים, אי אפשר להגיד שהסיפור סגור. אנחנו צריכים להיות עם היד על הדופק. אסור להיות שאננים, ונעשה הכל לשמור על היתרון. כשאתה משחק מול קבוצה שמצופפת זה תמיד קשה, הם ישבו מסביב לשער. היינו שאפתנים, אבל לא בעטנו מספיק לשער. אסור לאבד פוקוס, גם חברתית וגם ניהולית. זה כדורגל, וכבר ראינו שאפשר לאבד נקודות".

קינן לא הרשים

הסקאוט של ליל, שנכח אמש באיצטדיון קרית אליעזר, לא התרשם מדקל קנין אתמול ולא ימליץ לקבוצתו לרכוש אותו. אותם הדברים נכונים לגבי דגלאס דה סילבה מהפועל תל אביב, שגם ממנו לא התרשם במיוחד נציג הקבוצה הצרפתית. כידוע, מיום שבת הצטרף הסקאוט של ליל אל סוכן השחקנים דדה חדד, לאחר שהגיע לבחון בלם לעונה הבאה. לאחר שראה את הפועל תל אביב בשבת מול בני יהודה ואתמול את חיפה מול מכבי תל אביב, העביר הסקאוט לחדד מסר שאינינו מעוניין באף שחקן. חדד אמר לוואלה! ספורט: "לצערי, ראינו מספר שחקנים, אבל אף אחד לא הותיר רושם על הנציג של ליל".

חיפה תנוח היום, וביום רביעי תחזור להתאמן לקראת המשחק ביום ראשון מול בני סכנין. אצל הירוקים מקווים כי בירם כיאל, שאתמול לא שותף בשל כאבים במפשעה, ומוחמד גדיר, שכלל לא היה בסגל הקבוצה למשחק, יחזרו להתאמן כרגיל ויהיו כשירים לסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully