וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חשודים נעצרו בחשד לתקיפת עובדי הניקיון בטדי

דור בלך

15.3.2010 / 17:00

קורנפיין גינה את המקרה בשבת: "הם לא אוהדי בית"ר, הם פושעים". גילרוביץ הסיר את מועמדותו מתפקיד המאמן

בלשי מרחב מוריה עצרו היום (שני) שלושה חשודים, אחד מהם קטין, החשודים במעורבות בהכאת שני עובדי ניקיון ממוצא ערבי בטדי בשבת אחרי הניצחון על מ.ס אשדוד (0:2) על ידי כ-20 אנשים שהזדהו כאוהדי בית"ר ירושלים. מהמשטרה נמסר כי שלושת העצורים נמצאים בחקירה וצפויים מעצרים נוספים. בידי המשטרה קלטת ממצלמות האבטחה במקום בה נראות פניהם של חלק מהתוקפים, כשבנוסף שני המותקפים הסכימו לזהות את החשודים.

ראש העיר ניר ברקת כינס היום את העובדים המוכים ואת יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין, יחד עם קפטן הקבוצה אבירם ברוכיאן והקשר קובי מויאל למפגש פיוס. שני המותקפים, מוחמד אבו-רומיילה ועודאי אבו סאבח, סיפרו במפגש על אשר אירע במוצאי שבת. לטענתם, האוהדים דחפו אותם לשירותים, והכו באחד מהם עם המטאטא ששימש אותו לנקיון האיצטדיון. "הלכתי לקרוא לעזרה, לאיש הבטחון", שיחזר אבו-רומיילה. "אמרתי לו שמכים גם את החבר שלי ואז באתי עם השוטר ומצאנו את חבר שלי שכוב בשירותים. אני נפגעתי בראש וגם בגב".

"אני וכל בן אדם נורמלי רואה בחומרה את מה שקרה", הבהיר ראש העיר ברקת. "צריך להעביר מסר שדבר כזה לא יכול לקרות. בשמי ובשם כל העיר אני רוצה להסתכל לכם בעיניים ולהתנצל". איציק קורנפיין התנצל בשם המועדון, אך כהרגלו דאג שלא לצאת בגלוי כנגד הגזענות הרווחת בקרב אוהדי הקבוצה, והטיל את האחריות על המשטרה בעניין הטיפול במתפרעים.

"בתור יו"ר בית"ר ירושלים, אני רואה את האנשים שעשו זאת כפושעים ולא כאוהדי בית"ר", הסביר היו"ר. "קיבלתי דיווח על הפרשה מיד אחרי המשחק והדבר הראשון היה לשוחח עם מפקד מרחב מוריה כדי שימצה את הדין כמה שיותר מהר עם האנשים האלה. מבחינתנו הם פושעים ולכן זה עניין של המשטרה".

בית"ר מנסה להמציא את הגלגל מחדש

שבוע בלבד נותר לבית"ר ירושלים למצוא מאמן עם תעודת "פרו" שיעבוד לצד דוד אמסלם והמצב לא נראה מזהיר. יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין אמנם נפגש כבר עם מאמן הפועל ראשל"צ לשעבר אריק גילרוביץ ועם שאול דה צ'וקרל, שהביעו נכונות להצטרף לקבוצה, אך אמסלם דורש כי מי שיתמנה לתפקיד לא יקח חלק פעיל בקבוצה ואף לא יגיע לאימוני הקבוצה במהלך השבוע.

בעקבות רצונו של אמסלם הסיר גילרוביץ את מועמדותו לתפקיד, לאחר ששוחח עם המאמן וכן עם איציק קורנפיין. בבית"ר הודיעו לגילרוביץ כי הוא יוכל גם להגיע לאימון אחד במהלך השבוע, אך המאמן סרב גם לכך והעדיף כאמור לוותר על ההצעה. גילרוביץ איחל לקבוצה בהצלחה בהמשך והודה להם על כך שפנו אליו.

"במצבי כרגע זה מחמיא שבית"ר מעוניינת בך, אבל זה לא האופי שלי לבוא רק על תקן תעודה ולא להיות שותף מלא לעשייה", הסביר המאמן. "אני תמיד מנהיג ותמיד הייתי מאמן ראשי, בבית"ר תחת אמסלם אני מוכן להיות העוזר, אבל לא בתנאים הללו, כשבעצם לא יהיה לי שום תפקיד אמיתי. אמרתי גם לקורנפיין שאני מקווה להגיע לבית"ר ביום מן הימים כמאמן ראשי, אך ההצעה שעלתה כרגע אינה מתאימה".

כל המועמדים הסכימו כאמור לעבוד תחת אמסלם ולא לערער על סמכותו, אך סרגי טרטיאק כבר משמש כעוזרו ואמסלם לא מעוניין באיש מקצוע נוסף בבית וגן, מה שלטענת אנשים במועדון יכול ליצור מצב של חוסר איזון ולפגוע באווירה הטובה והמיוחדת ששוררת בין הצוות המקצועי לשחקנים כעת. רוב המועמדים לאימון הקבוצה רואים בדבר פגיעה במעמדם כאנשי מקצוע ולא מעוניינים לבוא רק על תקן סותם חורים ולהגיע למשחקי הקבוצה בלבד. "מה? אני אשב על הספסל בשבת והשחקנים אפילו לא יידעו מי אני? מי ייקח אותי ברצינות אח"כ בעתיד?" תהה אחד מהם.

בשבת מול רעננה בכל מקרה תוכל בית"ר להמשיך רק עם אמסלם על הקווים שכן יש לקבוצה עד יום שני הבא למצוא מאמן עם תעודת "פרו", אך לאחר מכן היא מחוייבת למצוא מאמן. במועדון מאמינים בכל מקרה כי כבר עד לסוף השבוע ימונה מאמן תחת אמסלם, בין אם המאמן יתגמש בדרישותיו ובין אם לאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully