וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: מעשית, צרפת אלופה

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

14.3.2010 / 20:30

"לה בלו" הביסו את איטליה 20:46, ורק רעידת אדמה תמנע מהם זכיה בטורניר שש האומות. יחגגו בשבוע הבא מול אנגליה

צרפת ניצחה היום (ראשון) את איטליה 20:46 במסגרת אליפות שש האומות, והבטיחה כמעט בוודאות את הזכיה בטורניר. בדקה ה-64 היתה כבר התוצאה 6:46, אז החליטו הצרפתים ללכת לישון והאיטלקים ניצלו זאת על מנת להציל מעט מכבודם.

בדקה החמישית הרים מורגן פארה את הכדור מן הסקראם, הטעה ובישל את הטריי לעימנול הארינורדוקי והמיר ל-0:7. תשע דקות אחר כך חטף וויליאם סרבה, שבאופן כללי עשה עבודה טובה במחצית הראשונה לפני שהוחלף על מנת לנוח, את הכדור וגרם למהלך שהוביל לטריי של דויד מארטי, שפתח במקום מאתיו בסטארו. מארטי הניח עוד אחד בדקה ה-24 והתוצאה היתה כבר 0:22. הצרפתים שטפו את המגרש, וביציעי הסטאד דה פראנס המלא החלו האוהדים אף הם לערוך גלים, אך המחצית הסתימה ב-3:22 לאחר בעיטת עונשין של מירקו ברגמאסקו.

בדקה ה-49 עלה סבסטיאן שאבאל מהספסל לתרועות חצוצרה וקריאות "אולה!" שהמשיכו עד סוף המשחק. ברבע השעה שאחר כך הניחו טריים מארק אנדרו (בהופעת בכורה בנבחרת), יאניק יאוזיו ואלכסנדר לפאנדרי בן ה-20. כולם הושלמו על ידי פארה על מנת להגיע להפרש השיא של הטורניר עד כה.

את הדקות האחרונות ניצלו אנטוניו דל פאבה ופאבלו קנאבוסיו המחליפים על מנת להניח טריים שהושלמו על ידי ברגמאסקו, שסיים את המשחק עם 4 מ-4 בבעיטות. עשר דקות לסיום נכנס למשחק מאתיו בסטארו, שקיבל מנוחה היום, והספיק לשעשע את האוהדים במספר מהלכים בהם התחפש לכדור באולינג, שאחד מהם אף כמעט הסתיים בטריי נוסף.

על מנת שצרפת לא תזכה בטורניר בעוד שבוע, היא תצטרך להפסיד בפריס לאנגליה, שכעת איבדה באופן סופי את הסיכוי לזכות, ושאירלנד תנצח את סקוטלנד, הנאבקת נגד הזכיה בכפית העץ, בהפרש כולל של מעל חמישים נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully