וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: לא הגיעו אפילו לכלכותה

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

14.3.2010 / 7:19

אנגליה הייתה חייבת להביס את סקוטלנד, אבל סיימה ב-15:15, ורק לאירלנד יש סיכוי תאורטי לקחת את התואר מצרפת

סקוטלנד ואנגליה סיימו אתמול את המשחק המסורתי על "גביע כלכותה" במסגרת טורניר שש האומות בתוצאה 15:15. כל הנקודות נצברו מבעיטות, לאחר ששתי הקבוצות הפגינו משחק התקפה חסר מעוף ומנגד עצרו זו את זו בהגנה בדרך לא דרך. כל הנקודות פרט ל-3 של סקוטלנד הגיעו מפנדלים. הפעם האחרונה בה הבקיעה אנגליה טריי באיצטדיון מוריפילד היתה ב-2004, והמגמה לא נשברה. לרוב המחמאות זכו החלוצים החופשיים של סקוטלנד, ובמיוחד ג'וני ביטי שנבחר למצטין המשחק של הטורניר ושל מרבית כלי התקשורת. כעת רק תסריט מופרך הכולל בין היתר הפסד של צרפת לאיטליה (ראו למטה) יאפשר לאנגליה סיכוי לזכות בטורניר.

האלופה המכהנת אירלנד הביסה את ווילס 12:27 ושלחה אותה הביתה עם הפסדים מול שלוש הגדולות האחרות. ג'ונתן סקסטון, ששוב פתח על חשבונו של רונאן אוגארה, המשיך להיות חסר יציבות בבעיטות, כאשר פספס את שלוש בעיטות ההמרה אך הצליח בשלוש מתוך ארבע בעיטות עונשין ואף בבעיטת הטלה. את כל הנקודות לווילס צבר סטפן ג'ונס, שהיה קצת יותר יציב (4 מ-5), בבעיטות עונשין. שחקן הכנף קיית ארלס הניח צמד טריים ותומאס אולירי הוסיף אחד משלו. בשבוע הבא תשחק אירלנד מול סקוטלנד, ואם לא בטורניר תוכל לפחות לזכות ב"טריפל קראון", המוענק בעבור ניצחון על שלוש הבריטיות האחרות.

היום (ראשון) בשעה 16:30 תארח צרפת את איטליה (ישיר בספורט 1 וב-France 2), ואם תנצח תבטיח כמעט בוודאות זכיה בטורניר, כאשר ניצחון בהפרש משמעותי ישתיק את תפילותיהם של האירים למעידה צרפתית מול אנגליה ולהתפוצצות של נבחרתם מול סקוטלנד. סוכנויות ההימורים מעניקות לאיטליה סיכוי של 1 ל-16 לנצח, אך המאמן מארק לייברמון הזהיר שהמשחק הוא "מלכודת פוטנציאלית", וטען שנבחרתו אינה חושבת עוד על אנגליה או על גראנד-סלאם. מאתיו בסטארו, הכוכב הגדול של הנבחרת כיום, ינוח על הספסל על מנת להתאושש מפגיעה בשריר השוק שספג מול ווילס. דויד מארטי, שהחליף אותו מהספסל עד כה, יפתח במקומו, כשגם שחקן הכנף הדרדסי (165 ס"מ, 72 ק"ג) מארק אנדרו יערוך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully