וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: אמסלם צפוי להמשיך בעונה הבאה

דור בלך

14.3.2010 / 11:01

בבית"ר מבהירים שבמידה ולא יגיע בעלים חדש הקיץ, יישאר המאמן בתפקידו. בקבוצה כבר מפנטזים על המקום השלישי

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לאחר שלושה ניצחונות ברצף ושינוי האווירה המוחלט שהביא מינויו של דוד אמסלם למאמן בית"ר ירושלים, בקבוצה כבר חושבים קדימה ומבהירים כי אם הקבוצה תשאר בידי ארקדי גאידמק או תעבור לידיו של איציק קורנפיין בעונה הבאה, ולא תרכש על ידי אדם אחר, דוד אמסלם ימשיך בתפקיד המאמן גם בעונה הבאה.
בבית"ר מבהירים כי במידה ויבוא רוכש אין לדעת מה יהיה, אך כל עוד זה המצב אמסלם צפוי להמשיך גם בשנה הבאה.

כזכור, לבית"ר נותרו ימים ספורים למצוא מאמן עם תעודת "פרו" שיעבוד לצד דוד אמסלם, שבין המועמדים שאול דה צ'וקרל שאימן בהפועל פתח תקוה ובנצרת עילית, ואריק גילרוביץ' שהעלה את הפועל ראשון לציון לליגה הלאומית בשנה שעברה. בשיחות עם המועמדים ביררו בבית"ר האם יסכימו לעבוד גם בעונה הבאה תחת אמסלם, מה שמלמד על הכוונות של המועדון.

בקבוצה גם מסתכלים קדימה העונה ועל אף פער של תשע נקודות מהמקום השלישי בטוחים בבית"ר כי הם עדיין יכולים להשיג אותו ולהעפיל לאירופה מהליגה. "זה יהיה הישג אדיר עבורנו בעונה שכזו", סיפרו במועדון. לקבוצה צפויים עוד שלושה משחקים קלים מול הפועל רעננה, הפועל רמת גן ואחי נצרת עד למפגש מול המדורגת במקום השלישי מכבי תל אביב. "אם ניקח את כל הנקודות וננצח את מכבי נצמצם את הפער לשש לכל היותר, ואז ישר לאחר המשחק יש את קיזוז הנקודות וזה יהיה שלוש כשעוד יש לנו עוד משחק מול מכבי, הכל אפשרי".

הנצחונות של אמסלם אמנם הושגו על יריבות קלות יחסית בדמות מכבי נתניה, הפועל עכו ומ.ס אשדוד, אך בקבוצה זוכרים כי בסיבוב שעבר תחת הדרכת יצחק שום הוציא בית"ר מאותם מפגשים נקודה אחת בלבד כשסיימה בתיקו מול עכו בבית, והפסידה לנתניה ואשדוד בחוץ.

"השינוי שרואים בבית"ר מאז שדוד הגיע הוא גם באימונים", הסביר עידן טל ושיבח את מאמנו החדש. "הוא עושה לנו אימונים שמתאימים לכל אחד ואחד, הוא עושה לנו אימונים בדרך שהוא יודע וזה בא לידי ביטוי במשחק". עוד לפני שיפגשו עם מכבי ת"א בליגה יארחו בעוד עשרה ימים את הצהובים במסגרת גביע המדינה. "הראש עדיין לא במכבי תל אביב אבל זה בהחלט משחק מאוד חשוב", הסביר טל. "אנחנו רוצים להמשיך עם התוצאות הטובות בליגה, יש לפני הגביע את רעננה, נעבור את המשחק הזה ואז נתכונן למשחק מול מכבי".

מזל טוב למועדון שבשעה טובה, לקראת סיומה של העונה, מצא לעצמו ספונסר ראשי. חברת הליסינג וההשכרה אלדן תתמוך בבית"ר בסכום של 100 אלף דולר עד תום העונה, כך סוכם בין מומי ושי דהן, נציגי הבעלים, ליו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין. במסגרת החסות, לוגו החברה יופיע בקדמת החולצה של השחקנים, זאת לצד רכבי החברה בה משתמש המועדון ושחקניו. הסכם החסות החדש-ישן בין בית"ר ואלדן הוא השלישי שנחתם בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully