וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "צריך להפוך את טדי למבצר"

דור בלך

13.3.2010 / 21:40

מאמן בית"ר ירושלים שמח אחרי הניצחון על אשדוד. גילרוביץ' עשוי להתמנות תחתיו. מזרחי: "עשינו את כל הטעויות בהגנה"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

שלושה משחקים, שלושה נצחונות. זה המאזן של דוד אמסלם כמאמנה של בית"ר ירושלים, והערב (שבת) לא התקשו המאמן הצעיר ושחקניו הנמרצים להכניע את מ.ס. אשדוד 0:2, על מנת לעקוף את האשדודים בטבלה ולעשות צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום בפלייאוף העליון. עמית בן שושן וטוטו תמוז הבקיעו בפתיחה ודאגו שבית"ר תוכל להוריד הילוך, כל הדרך לניצחון שלישי ברציפות.

גילרוביץ' בדרך?

הסיפור המרכזי בבית"ר ירושלים ממשיך להיות זה של המאמן שיגיע לעבוד לצד דוד אמסלם. כזכור, לקבוצה נותרו ימים ספורים למציאת מאמן עם תעודת "פרו", והיא מחפשת מאמן מהדרג הבינוני, שלא יהווה איום על אמסלם. שאול דה צ'וקרל וניסים בכר הוזכרו לאחרונה כמועמדים, כאשר מועמד נוסף ששמו עלה בימים האחרונים הוא מאמן הפועל ראשון לציון לשעבר, אריק גילרוביץ'. בבית"ר בדקו את הרקורד של גילרוביץ' אך עדיין לא פנו אליו בצורה רשמית, כאשר פניה כזו עשויה להיעשות בימים הקרובים. במועדון מודעים לעובדה שייתכן ושלושים הימים שהעניקה להם ההתאחדות הכדורגל יחלפו בטרם ימנו מאמן עם תעודת פרו, ולכן הם בודקים את ההשלכות של סיטואציה כזו, כאשר ייתכן ויחליטו בקבוצה לא למנות מאמן גם לאחר תום המועד, ולשאת בקנסות האפשריים, אם זה אכן יהיה העונש.

"זה היה משחק קשה מאוד מול קבוצה בכושר מצוין. בבית, לא משנה מי תגיע לפה, צריך לעשות את העבודה. אנחנו צריכים להפוך את טדי למבצר", אמר אמסלם עצמו עם תום המשחק. "הייתה לנו חצי שעה מצוינת וחבל שלא הבקענו עוד שערים. אחר כך נלחצנו ורק בדקה 75 חזרנו לשחק ולתקוף", המשיך אמסלם. "זה קורה כשמפחדים לספוג ולאבד מומנטום. אני שמח שלא ספגנו ומרוצה מה-0:2". אמסלם התייחס למשחקים הבאים מול קבוצות התחתית, ואמר: "כל משחק מבחינתי הוא קשה. אני מאמין שנעשה את העבודה גם בהמשך".

אבירם ברוכיאן, מהבולטים בשורות בית"ר הערב, הוסיף: "אני לא חושב שהבטחנו את המקום בפלייאוף העליון עדיין. אמסלם אמר לנו שהמטרה שלנו היא להשיג ניצחון שלישי ועכשיו אנחנו רוצים להיאבק על מקום כמה שיותר גבוה. ידענו שאחרי הקצב הגבוה והמצבים במחצית הראשונה, יהיה קשה לנו לשחזר במחצית השניה. גם על יתרון שני שערים צריך לדעת לשמור ואני שמח שעשינו את זה. כל אחד נותן הכל ודוד יודע להעריך את זה. אנחנו שמחים שהוא מצליח".

מזרחי: "כשנותנים מתנות בהתחלה, בית"ר נכנסת לאטרף"

מנגד, מ.ס. אשדוד לא היתה בשיאה הערב, וזה בלשון המעטה. הקבוצה של יוסי מזרחי פתחה בצורה נוראית את המשחק, כאשר ההגנה המבולבלת שלה אפשרה לבית"ר להבקיע שני שערים קלים ומהירים, ולסגור למעשה את הסיפור. "בחצי הראשון לא היינו טובים וכשנותנים מתנות על ההתחלה, בית"ר נכנסת לאטרף", הסביר מאמן הקבוצה, יוסי מזרחי, את שהתרחש הערב בטדי.

"בחצי השני שיחקנו סביר, הגענו למצבים ויכולנו לחזור למשחק. נראינו הרבה יותר כמו קבוצה", המשיך מזרחי, וניסה להסביר את יכולת קבוצתו הערב: "יש הבדלים בין אשדוד שמשחקת בבית לזו שמשחקת בחוץ. בית"ר קבוצה ביתית וחזקה ועשינו את כל הטעויות בהגנה. נתנו להם חופש פעולה גדול ושילמנו על זה ביוקר. אין לנו בעיה מנטאלית, אנחנו פשוט לא חזקים מספיק לנצח את הקבוצות הגדולות בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully