וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן ניצחה את הפועל חיפה 2:3

איילי כבש צמד תוך 18 דקות לפני שנפצע והקבוצה של יובל נעים השיגה ניצחון חשוב. דורה: "חוסר היציבות מאפיינת אותנו"

אחרי שבוע עמוס באירועים ויצרים, שהתחיל בניצחון המפתיע 1:2 על בני יהודה ונמשך במינויו של עו"ד שחר בן עמי למנהל הכספים של הקבוצה בעקבות הקשיים הכלכליים אליהם נקלעה, הפועל רמת גן שמה הכל בצד וגברה הערב (שבת) על הפועל חיפה 2:3 במסגרת המחזור ה-26. המשחק הפגיש בין שתי קבוצות שנמצאות בתקופה טובה ומחפשות להימנע מהפלייאוף התחתון. ניצחון האורדונים הדביק אותם לאדומים של שלומי דורה, שנעצרו אחרי שלושה משחקים ללא הפסד.

הרמת גנים פתחו בסערה. כבר אחרי ארבע דקות נשלח כדור ארוך לעבר איילי, שהתגבר על ליפנייה ורואש והכניע את אוהד כהן. המקומיים לא הרפו ובדקה ה-18 עלו ל-0:2. אוחנה מסר כדור רוחב לאיילי שגלגל פנימה. ארבע דקות אחרי שהשלים צמד, הוחלף איילי בגלל פציעה ובמקומו נכנס ג'ורג' דאטורו.

הפועל חיפה הייתה טובה יותר במחצית השניה והחמיצה מספר פעמים מול שערו של רפי כהן, אך בדקה ה-69 יצאו המארחים למתפרצת והמחליף דאטורו כבש מקרוב. תשע דקות עברו והאורחים כבשו שער כבוד וצימקו ל-3:1 כשבלו ניצל טעות של פרגל ובעט פנימה. שתי דקות לאחר מכן הורחק בלו לאחר שפגע בחריפות בשי חדד. בתוספת הזמן קיבלה הפועל חיפה פנדל ועדן בן בסט דייק מהנקודה הלבנה והמתיק במעט את ההפסד.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן; קובי מוסא, אלי לוי, קרלוס צ'קאנה, תמיר בן עמי, בני חדד, שי חדד, עומר בוקסנבוים, מור גולן (פאבל פרגל, 74), עמית אוחנה (אנדרה קלדיירה, 60), סרג' איילי (נפצע - ג'ורג' דאטורו, 22).

הרכב הפועל חיפה: אוהד כהן (עומרי אלון, 46), עודד אלקיים, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, שרון לוי (הישאם כיוואן, 29), אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, ערן לוי (אמיר אבו ניל, 53), עדן בן בסט, ירו בלו (הורחק).

דורה: "צריך לשים את המשחק הזה מאחור"

מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה, היה מאוכזב מאוד עם תום המשחק: "אי אפשר לציין אף שחקן שהיה טוב והגיע היום לעבוד. התחלנו את המשחק בצורה גרועה מאוד ובמקום לחזור רק הלכנו וחפרנו לעצמנו בור גדול", אמר דורה. "לצערי, מה שמאפיין אותנו העונה זה חוסר יציבות ובגלל זה אנחנו נראים כך. צריך לדעת לשים את המשחק הזה מאחור ולהסתכל קדימה, על איך מנצחים את המשחק הבא".

עדן בן בסט, שספג במהלך המשחק את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, ייעדר מהמשחק מול מכבי פתח תקוה בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully