וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "בואו נגיע בראש שקט לפלייאוף"

נשיא מכבי חיפה ביקר באימון והחמיא לשחקנים: "אני אוהב את מה שאני רואה". מסיללה וכיאל נטשו את האימון, גדיר בספק

כפי שכבר רגילים לפני משחקים גדולים, גם היום (שבת) שחקני מכבי חיפה זכו לביקור מהבעלים, יעקב שחר. אלא שהפעם, בניגוד לביקורים קודמים, השתדל שחר לא להתייחס למשחק ביום שני נגד מכבי תל אביב. "אני אוהב את מה שאני רואה העונה", אמר שחר לשחקנים. "בואו נמשיך באותה היכולת עד סוף הסיבוב כדי שפלייאוף נגיע בראש שקט ולא נצטרך להילחץ מהמשחקים".

אחרי דבריו של הנשיא, הירוקים יצאו לאימון, שלא הביא בשורות טובות עבור אלישע לוי. בשלב הזה חיפה תגיע למשחק עם סגל חסר, כשגם היום פיטר מסיללה לא הצליח להתאמן בגלל כאבים ברגלו. בחיפה מקווים שהמגן הדרום אפריקאי יהיה כשיר למשחק, אך במידה שזה לא יקרה, מי שיחליף אותו ככל הנראה יהיה עלי עוסמאן, שתורגל בהרכב על חשבונו.

גם בירם כיאל עדיין לא החלים מהפציעה במפשעה, וגם הוא עדיין בספק למשחק ביום שני. באימון הצליח כיאל לערוך אימון חלקי בלבד. במידה שהוא ייעדר, ג'ון קולמה יהיה זה שיחליפו בקישור האחורי. מוחמד גדיר סוחב כאבים בגבו כבר כמה ימים, לא התאמן היום ונכון לעכשיו הוא לא אמור להיות בסגל המשחק בקרית אליעזר. למרות זאת, שלושת השחקנים יודעים את חשיבות המשחק עבור הקבוצה וינסו לעשות מאמצים כדי להיות לפחות בסגל.

חיפה תעלה באותו מערך של השבועות האחרונים, כאשר שני החלוצים, שלומי ארבייטמן וולדימיר דבאלישווילי, יפתחו בחוד, כשמאחוריהם יהיו יניב קטן וליאור רפאלוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully