וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל עכו: מי תצא מהמשבר?

שתי קבוצות התחתית לא ניצחו מאז דצמבר, בשבת (19:00) אף אחת מהן לא תסתפק בנקודה במסגרת מאבקי התחתית

לאחר שגם החלפת המאמן לא הועילה בשבוע שעבר מול הפועל חיפה, תנסה הפועל רעננה לברוח מהמקום האחרון ולמצוא ניצחון ראשון מזה עשרה משחקים, כשהניצחון האחרון היה אי שם בדצמבר 2009. עמי וזאנה, שמחפש ניצחון בכורה כמאמן בליגת העל יערוך מהפך בהרכב, אליו יחזור איתי טואף על חשבון הליטאי אירמנטס זלמיקאס, כשגם בן ארצו ריקארדס בניושיס יאבד את מקומו בהרכב לטובת כריסטיאנו דוס סנטוס.

"המצב קשה אבל אם תסתכלו על הטבלה תראו שהכל עוד רחוק מלהיות סגור", הסביר וזאנה לשחקניו. "אני בטוח שברגע שננצח משחק אחד הכל יתחיל להתחבר, ומחר הגיע הזמן לעשות את הניצחון הזה". וזאנה יאלץ להסתדר גם ללא תמיר פור ואיתי אלקסלסי המורחקים, כשמאור זוהר וגיל קופר יחליפו אותם. פרט לכך לא מתכנן וזאנה שינויים נוספים בהרכב.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, עמרי עטיה, מאור זוהר, גיל קופר, סטיבן כהן, אבי כנפו, דודו ביטון, כריסטיאנו דוס סנטוס

עכו: הזרים ממשיכים לקבל קרדיט

הפועל עכו סיימה היום את הכנותיה לאחד המשחקים החשובים העונה בעיניה מול הפועל רעננה. בעכו יודעים כי הפסד מחר והשיבה לליגה הלאומית קרובה מאי פעם. למרות שהקבוצה לא ניצחה כלל בסיבוב השני ולמעשה הוציאה שלוש נקודות בלבד מאז המחזור ה-14, בעכו מאמינים כי הם יכולים לחזור מחר עם שלושת הנקודות ולהתרחק משתי סגורות הטבלה רעננה ואחי נצרת לקראת הפלייאוף התחתון.

המאמן ירון הוכנבוים אמר באסיפה לפני האימון: "קבוצה שרוצה להישאר ליגה היא קבוצה שצריכה לדעת להילחם ביחד. בסופו של דבר, עם רוח לחימה ואחדות איתם שורדים בליגה. הראנו שאנחנו יכולים לעשות זאת העונה ואני מצפה שתראו לי מחר את אותם הדברים".

למרות החיזוק שהגיע בינואר ועדיין לא השאיר חותם על הקבוצה כלל, גם מחר ייתן הוכנבוים את המושכות לאיברהים עבדול ראזאק ולאובודו אוקצ'ה בהרכב הקבוצה. שחר סימנטוב יפתח גם מחר על הספסל, כשהמשמעות היא שהוכנבוים יעלה עם אותו הרכב שהפסיד בשת לבית"ר ירושלים.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, ליעד אלמליח, בן בנימין, עמנואל אמנגאוה, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, אבודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully