וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה: פרדי, מה עם דרבי?

דור בלך

12.3.2010 / 15:56

מאמן מכבי רוצה ניצחון, לאחר שלא עשה זאת בשבעת משחקיו בהפועל. מחפוד: "אני לא צריך להטריף אף אחד" (19:00)

הפועל ומכבי פתח תקוה תיפגשנה ביום שבת (19:00) במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל לדרבי הראשון בעשור החדש, וככל הנראה האחרון אי פעם באורווה, כששתיהן סימנו מטרה אחת ברורה - ניצחון.

העשור הקודם נפתח היטב מבחינת מכבי, כשביומו הראשון של המילניום החדש הצליחה הקבוצה לנצח את הפועל 0:1 משער של גיא יצחק. זה היה ניצחון ראשון של מכבי מאז המחזור השני של עונת 1995/6, אלא שאותו ניצחון סימן את המהפך במאזן הכוחות ובעשור האחרון ניצחה מכבי פתח תקוה לא פחות מ-15 מפגשי דרבי בליגה ובגביע ואילו הפועל ארבעה בלבד. במאזן הכולל, הפועל עדיין מובילה בהפרש ניכר עם 43 ניצחונות, כשלמכבי 34 בלבד. 35 מפגשים הסתיימו בתיקו.

פרדי דוד, שצמח ביריבה העירונית וחווה שבעה דרבים מהצד השני של הכביש, עדיין לא זכה לנצח אי פעם בדרבי פתח תקוואי כשבמאזנו שבעה דרבים - חמישה מהם הפסיד ושניים סיים בתיקו. הפעם הוא ביקש משחקניו ללחוץ ביתר שאת את היריבה העירונית, להצטרף להתקפה ולשחק בנגיעה. קובי גנון כשיר למשחק, אך צפוי לפתוח על הספסל. סבסטיאן סנסוני צפוי לשוב להרכב על חשבון ואנצ'ו טרויאנוב.

לאחר שבדרבי הקודם לא הושגה הכרעה, מעט מאוהדיה של מכבי הגיעו לאימון המסכם ודרשו ניצחון בדרבי האחרון באורווה.

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ'; מוראד מגמאדוב, אבי יחיאל, אורי אוזן, חיים מגרלשווילי; ניצן דמארי, אסי משיח, סבסטיאן סנסוני, דני פרדה; טל בן חיים, עומר דמארי.

מחפוד: "אנחנו חייבים לנצח את הדרבי"

בהפועל מקווים שהעשור החדש שנפתח יחזיר את ההגמוניה לצד הנכון של העיר לאחר העשור הנורא שחוו. כמו פרדי דוד, גם אלי מחפוד מכיר היטב את הדרבי הפתח תקוואי, כשחקן וכמאמן. בעוד כמאמן חווה שני דרבים והפסיד בשניהם, כשחקן דווקא יצא מחפוד עם ידו על העליונה כששיחק ב-13 משחקי דרבי, ניצח ארבעה מהם, סיים שבעה בתיקו והפסיד רק שניים.

מחפוד ימשיך לתת את הקרדיט להרכב שסיים בתיקו מול הפועל תל אביב (1:1) ביום שני. המאמן דיבר עם שחקניו על חשיבות המשחק לאוהדים ולמועדון והבהיר להם חד משמעית. "אם יש פה מישהו שאני צריך להטריף אותו לקראת משחק כזה, שיילך הביתה. במשחק כזה כל שחקן צריך לעלות עם נחישות ומוטיבציה ולתת הכל. אנחנו חייבים לנצח את הדרבי".

הרכב משוער: יוסי שקל, עמנואל מתיאס, גל כהן, דניאל אדו, סאלם אבו סיאם, ג'ונתן אסוס, שגיב כהן, עידן סרור, ראובן עובד, אלי ביטון, אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully