וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - אחי נצרת: על בעיות ומהפכות

דור בלך

12.3.2010 / 15:20

השתיים מחפשות לשים את הבעיות המקצועיות והכלכליות בצד ולצבור נקודות. אנטבי וגניש בהרכב, עאמר חוזר בנצרת (19:00)

במכבי נתניה כבר לא מדברים על הפלייאוף העליון. מאז הניצחון על מכבי חיפה, הצהובים ספגו שתי תבוסות רצופות ורחוקים שתי נקודות בלבד מהפלייאוף התחתון. במועדון יודעים כי הפסד לאחי נצרת (שבת, 19:00, אין שידור) משמעו אסון. אם לא די בכך, ראובן עטר יאלץ להסתדר ללא רביד גזל הפצוע ואחמד סבע המורחק. מנגד, המגן השמאלי יגאל אנטבי יחזור להרכב אחרי פציעה ארוכה.

על אף המצב הקשה בטבלה, עטר הרגיע את שחקניו והזכיר להם שהם אותה קבוצה שניצחה את מכבי חיפה רק לפני שלושה שבועות. "תבואו מפוקסים, תשחקו את המשחק שלנו וננצח", הבהיר להם. המאמן מתכנן גם הפתעה גדולה בהרכב כששניר גואטה, שנחשב לחביבו של המאמן עד לאחרונה וזכה למקום קבוע בהרכב, יפנה את מקומו לגל גניש הצעיר שיערוך הופעת בכורה ב-11 הפותחים.

גם בשבוע שעבר גואטה לא עלה בהרכב לאחר שלא מילא את הוראותיו הטקטיות של עטר מול בית"ר ירושלים שבוע קודם לכן והוחלף כבר בדקה ה-30. בנתניה מסבירים כי המאמן עורך את סדרת החינוך לגואטה מאהבה לשחקן ודאגה לעתידו.

פרט לכך ימשיך עטר עם אותו הרכב, כשאת מקומו של גזל הפצוע יתפוס דלה ימפולסקי. דיוויד גומז יפתח בחוד לצד פיראס מוגרבי במקומו אחמד סבע המורחק.

הרכב משוער: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, יגאל אנטבי, אלמוג כהן, דלה ימפולסקי, שלו מנשה, גל גניש, פיראס מוגרבי, דיוויד גומז.

נאום המוטיבציה של גרגורי

לאחר התבוסה למכבי חיפה בשבת ושביתת השחקנים בתחילת השבוע, תנסה מכבי אחי נצרת להשאיר את הצרות מאחוריה ולטפס אל מעל הקו האדום בעזרת ניצחון על מכבי נתניה. "אני יודע שהמצב קשה ואני יודע שכבר שמעתם אותי אומר זאת בשבוע שעבר ובזה שלפניו", הסביר ג'ון גרגורי לשחקניו. "גם אני הייתי שחקן וגם אני בן אדם שמבין שקשה להתרכז כשהמשכורת מתעכבת ואתה דואג כיצד להאכיל את משפחתך, אבל הוכחתם לא פעם ולא פעמיים בעבר שדווקא כשהמצב קשה אתם מתעלים על עצמכם, וזה הזמן לעשות זאת שוב. למען עצמכם כשחקנים, כספורטאים וכבני אדם".

גרגורי גם הודיע לשחקניו כי ההנהלה הבטיחה לו כי כבר ביום ראשון יקבלו את משכורותיהם, וביקש מהם להוכיח לכולם שהם שווים אפילו יותר ממה שהם מרוויחים על ידי ניצחון. בצד המקצועי ייאלץ גרגורי להסתדר ללא שלומי חנוכה הפצוע, כשגיא דיין יתפוס את מקומו. איסמעיל עמאר סיים את שביתתו, ולאחר שלא הופיע לאימונים ולמשחקים בשבועיים האחרונים, שב להתאמן וצפוי לשוב להרכב על חשבון אסף בראון, שיעבור שמאלה כדי להחליף את נאור פסר הפצוע.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר, רמי דואני, מארק גורמן, אסף בראון, מוחמד עמרייה, מייקל טוקורה, גיא דיין, לוהאב כיאל, טצ'ם נ'טויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully