וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר מסיללה בספק למשחק נגד מכבי תל אביב

מגן מכבי חיפה שוב לא התאמן ולא ברור אם יהיה כשיר למשחק בשני. טוואטחה בכוננות גם כיאל לא התאמן ולא נראה שישחק

מכבי חיפה קיימה היום (שישי) אימון נוסף לקראת המפגש המסקרן מול מכבי תל אביב ביום שני במסגרת המחזור ה-26. זיכרון ההפסד מהסיבוב שעבר עדיין טבוע אצל הירוקים, שיחפשו נקמה ספורטיבית בקבוצה של אבי נמני, שהנחילה להם הפסד ראשון מתוך שניים העונה בליגה. "אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב לאוהדים שלנו", אמר אחד השחקנים היום. "נכון שמכבי תל אביב מגיעה בסוג של משבר, אבל כמעט תמיד הם הצליחו לצאת ממשברים מולנו. אני מקווה שנדע לקחת את הנקודות".

באימון הקבוצה קיבלו הירוקים בשורות לא משמחות. מעבר לכשירותו של בירם כיאל, שכרגע נמצא בספק למשחק ושוב לא התאמן, גם פיטר מסיללה, שנטש אתמול את האימון, לא התאמן. גם מסיללה נכון לעכשיו בספק ואם לא יחלים, יחליפו טאלב טוואטחה הצעיר. בכל אופן, כרגע מסתמן שכיאל ככל הנראה לא יהיה כשיר ואילו הדרום אפריקאי בסופו של דבר ישחק. מי שאמור להחליף את כיאל הוא ג'ון קולמה.

גם החלוץ הצעיר, מוחמד גדיר, שחתם לפני שלושה ימים על חוזה חדש הסתפק הבוקר באימון אישי בלבד. גדיר סובל מכאבי גב, אך הוא יהיה כשיר למשחק והוא אמור להיות בסגל. גדיר בכל מקרה לא מתוכנן להרכב כששלומי ארבייטמן וולדימיר דבאלשוולי יפתחו בחוד הירוקים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully