וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "חייבים לתת פוש ולהביא את הקבוצה לפיינל פור"

איתן נוח

11.3.2010 / 23:50

מאמן מכבי ת"א חגג את העלייה מהמקום הראשון: "הסיכויים מול פרטיזן בלגרד טובים". פרקינס: "שיחקנו עם הרבה לב"

בדיוק למשחקים שכאלה מצפים אוהדי כדורסל בשלבים המכריעים של העונה. לא משחקים של כדורסל גדול, אבל ברגעים שכאלה, מגלים האוהדים ממה השחקנים שלהם עשויים. הערב (חמישי) הוכיחה מכבי תל אביב שלמרות שהיא אולי לא הקבוצה המוכשרת ביותר באירופה, היא בהחלט ראויה להגיע אל רבע הגמר, ועם ניצחון 64:66 במדריד מול ריאל המקומית, היא תעשה זאת עם יתרון הביתיות, ונגד פרטיזן בלגרד, ולא ברצלונה המאיימת.

מכבי תארח את פרטיזן בלגרד לשני משחקי בית ב-23 ו-25 במארס, תצא לשני משחקי חוץ ב-30 במארס ו-1 באפריל, המשחק החמישי (במידה ויהיה צורך) יתקיים ב-7 באפריל ביד אליהו.

מאמן הקבוצה, פיני גרשון, היה נרגש מאוד לאחר הניצחון: "החדרנו אמונה ושמרנו מצוין. השארנו אותם על 31 נקודות במחצית הראשונה. ידענו שננצח אם נשמור טוב גם במחצית השנייה". על אחד האנשים שהביאו אותו אל הניצחון המתוק על מסינה, אמר גרשון: "נתנו את הכדור בדקות האחרונות לצ'אק איידסון, הוא לקח את המשחק לידיים שלו". על הסיבות להתקפה החורקת בפתיחה, אמר המאמן: "בהתחלה הכרחנו את המשחק לכיוון של אנדרסון שאיבד את הכדורים. עשינו דברים נכון, אבל לא סיימנו נכון".

גרשון המשיך ואמר: "עשיתי כמה ניצחונות גדולים בקריירה, אף אחד לא זוכר את בולוניה. זה אפילו יותר גדול מהניצחון על בולוניה שהביא לנו את הפיינל פור. אנחנו חייבים לתת עוד פוש קטן ולהביא את הקבוצה שלנו לפיינל פור, שזה מקום שהוא הרבה מעבר לפוטנציאל של הקבוצה הזאת". כשנשאל מה מחזיק אותו ברגעים שכאלה, אמר גרשון: "אי אפשר לנצח את המשחק הזה ללא אמונה בקב"ה".

המאמן הישראלי המשיך וניתח: "צריך להעריך את היכולות ולדעת את החסרונות. במחצית הראשונה לא ניצלנו את היתרונות שלנו, במחצית השנייה אמרתי לשחקנים או שתעשו מה שאני אומר או שתאבדו את המשחק". על היריבה הבאה שלהם, פרטיזן בלגרד, בשלב ההצלבה, אמר המאמן: "הסיכויים מול פרטיזן טובים, צריך לכבד אותם. הם ניצחו גם את ברצלונה גם את פנאתינייקוס. יש לנו צ'אנס שלא יהיה הרבה לקבוצה ברמה כזו".

כוכב נוסף של הערב היה ללא ספק דייויד בלות'נטל, שהנהיג את הקבוצה ברבע האחרון. בלות'נטל נשאל מה הוביל לקאמבק ואמר: "פשוט האמנו אחד בשני. האמנו בהתקפה שלנו ובהכנות שלנו. שיחקנו הגנה קשוחה והוצאנו לפועל". כשנשאל מתי חשבו השחקנים שהם מסוגלים לנצח, אמר השחקן: "אני חושב שכשהושוונו ידענו שאנחנו יכולים לנצח את המשחק". על עצמו אמר בלות'נטל: "אני מנסה לעשות את המיטב, להישאר חיובי, להרגיע את החברים שלי על המגרש ולעשות את העבודה שלי. אני אמרתי כל השנה שאנחנו נגיע לפיינל פור".

דורון פרקינס, שהיה חלש לאורך מרבית שלבי המשחק, אבל שלשה גדולה שלו לקראת הסיום סייעה לצהובים לנצח את המשחק, אמר: "ניצחון גדול. הכי גדול וחשוב שלנו העונה. זה הצעד הכי גדול לפיינל פור. שיחקנו עם הרבה לב. צ'אק לקח זריקות מצוינות, גם סטפון. הסיכוייים לפיינל פור מצוינים כי יש לנו את יתרון הביתיות".

גם הרכז אנדרו וויז'נייבסקי, שלא קלע נקודה אחת במדריד, נשמע מאושר: "אנחנו שמחים מאוד, זה ניצחון ענק עבורנו", אמר הסביר מה ניצח לצהובים את המשחק והתייחס גם להמשך העונה: "הראנו הרבה אופי הערב. עוד לא סיימנו, עדיין יש לנו דרך ארוכה בשביל להגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully