וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה עברו לכוננות צהובה

דריכות בקרב שחקני האלופה לקראת המפגש עם מכבי תל אביב. כיאל לא התאמן ובספק למשחק, קולמה עשוי לפתוח

מכבי חיפה שבה היום (חמישי) להתאמן לאחר יום מנוחה לו זכו השחקנים, וזאת לקראת המשחק עם מכבי תל אביב ביום שני. למרות המאזן המדהים של הקבוצה העונה, הירוקים יחפשו נקמה ביום שני על הפסדם בסיבוב שעבר לצהובים מתל אביב.

בחיפה נרשמת דריכות גדולה לקראת המשחק, כשרוב הכרטיסים ליום שני כבר נמכרו וקרית אליעזר אמור להיות מלא. למרות המשחק הטעון האימון היום עבר בצורה רגועה, כאשר אלישע לוי בחר לא לתרגל הרכב, בעיקר בגלל ההתלבטות לגבי עמדת הקשר האחורי.

בירם כיאל הפצוע לא התאמן וכרגע נמצא בספק ליום שני. כיאל סובל ממתיחה במפשעה והתלונן היום על כאבים חזקים. גם השחקן עצמו לא יודע כרגע אם יהיה כשיר למשחק. אם כיאל לא יוכל לשחק, יחליפו ג'ון קולמה שהחלים מהפציעה, ובמידה שכיאל יהיה כשיר בסופו של דבר הוא ישחק ככל הנראה ישחק לצידו של גוסטבו בוקולי, כפי שהיה בניצחון 0:5 על אחי נצרת בשבוע שעבר. פיטר מסיללה נטש את האימון בגלל פציעה קלה, אך בקבוצה מאמינים כי יעמוד לרשות אלישע לוי ביום שני.

בקבוצה קיימת שביעות רצון גדולה לאחר הארכת חוזיהם של מוחמד גדיר ואייל גולסה, ובמועדון הביעו תקווה כי צמד הצעירים יהווה חלק חשוב בעתיד ויוביל את האלופה לתארים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully