וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לא מצליח למצוא מחליף לנאתכו

מאמן הפועל תל אביב מתלבט לגבי ההרכב מול בני יהודה, כשלדה רידר עדיפות בקישור. ורוצ'ינה תורגל לראשונה בהרכב

הפועל תל אביב קיימה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת, כאשר יש עדיין סימן שאלה גדול לגבי ההרכב שמתכנן גוטמן לשבת. המאמן, שהתרגז מאוד מצורת המשחק של שחקניו ביום שני מול הפועל פתח תקווה (1:1), ניסה הרכבים שונים לקראת הדרבי התל אביבי הקטן.

בתחילת האימון את מקומו של ביברס נאתכו שעבר לרוסיה, תפס ערן זהבי, שתורגל כקשר אחורי. גוטמן, שלא ממש אהב את תפקודו, החליף את הקשר בדניאל דה רידר במהלך החצי השני של האימון, וניסה לראות את השתלבותו בתפקיד. בינתיים, בניגוד למה שהסתמן תחילה, שי אבוטבול לא נמצא בתוכניות להרכב ואילו דה רידר סיים היום לראשונה אימון מלא וצפוי להיות כשיר, וכאמור אולי אף לפתוח בין ה-11. למרות החילופים השונים, גוטמן עדיין מתלבט על מחליפו של נאתכו ורק מחר באימון המסכם יגיע להחלטה סופית מבין שלושת המומעדים.

התלבטות נוספת יש למאמן לגבי עמדת המגן הימני, כשהיום הועדף דני בונדר על פני עומרי קנדה שפתח במשחקים האחרונים. גם בנושא זה יחליט גוטמן מחר. בויאן ורוצ'ינה, שבישל את השער לדגלאס דה סילבה באורווה, נוסה היום בהתקפה לצד איתי שכטר ומהראן לאלה, בסוג של התקפה עם שלושה חלוצים. בהפועל מציינים כי האימון היה חיובי והכעסים שנרשמו לאחר התיקו נעלמו לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully