וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "יש פה רוח קרבית יותר, בית"רית יותר"

דור בלך

11.3.2010 / 12:29

בית"ר ירושלים המעודדת מתכוננת לאשדוד, וברוכיאן יודע: "אם נעבור את מכבי בגביע, יהיה לי קשה מאוד לעזוב ולצאת לניתוח"

עם 100 אחוזי הצלחה מאז מונה דוד אמסלם למאמן, בבית"ר ירושלים רוצים להמשיך במומנטום מול אשדוד בשבת ולהגיע בכושר שיא למשחק נגד מכבי תל אביב בגביע בעוד כשבוע וחצי. "יש פה רוח קרבית יותר, בית"רית יותר", תיאר קפטן הקבוצה אבירם ברוכיאן את השינוי בין אמסלם לשום. "אנחנו מקווים להמשיך עם הניצחונות האלה. ברור שרצינו לנצח גם לפני, אבל להחלפת מאמן יש אפקט. שחקנים שהיו בטוחים בהרכב אצל שום, כבר לא בטוחים יותר. כולם רצים ונלחמים יותר".

"אחרי הניצחונות דוד מוריד אותנו לקרקע. הוא מבקש מאיתנו לזכור ששבוע אחרי ניצחון הוא השבוע הכי כיף שיש בכדורגל", המשיך ברוכיאן לפרגן למאמן והתפנה לדבר על היריבה. "המומנטום של אשדוד מצוין, אבל עכשיו גם לנו יש ביטחון והחזרנו את האמון של הקהל ככה שאנחנו צריכים לנצח בטדי".

"אם נעבור את מכבי בגביע, יהיה לי קשה מאוד לעזוב את החברים ולצאת לניתוח", סיפר הקפטן על הניתוח שהוא אמור לעבור בתחילת אפריל, ממנו יחזור רק בתחילת העונה הבאה. "הרופא המליץ על ניתוח עם זמן החלמה של שלושה חודשים, אבל יצא שכשאני חוזר הקבוצה תהיה בפגרה, וזה לא טוב לגוף שלי".

בינתיים אמסלם ייאלץ להסתדר ללא קובי מויאל בשבת, ונראה כי יהיה זה פאולו דה לה האסה שישוב לעמדת הקשר האחורי כדי לפצות את בית"ר על אובדן האגרסיביות במרכז המגרש עקב חסרונו של מויאל. איתן טיבי ימשיך בעמדת המגן הימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully