וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי איל"ת ייפתחו בסוף השבוע

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

11.3.2010 / 9:26

המשחקים יארחו באילת את ענפי הספורט הלא-אולימפיים. דודי מליץ, יחצ"ן האירוע: "העיר מפוצצת וכל הכבישים פקוקים"

משחקי איל"ת, במסגרתם יתקיימו טורנירים לענפי הספורט הלא-אולימפיים, ייפתחו ביום שישי באילת בפעם החמישית, וצפויים להיות המוצלחים ביותר עד כה. "זה פשוט טירוף מה שהולך פה", מסביר דודי מליץ, המשמש כיחצ"ן ההתאחדות. "חשבנו שיגיעו 3,000 איש אבל מסתבר שיהיו 10,000. העיר מפוצצת וכל הכבישים פקוקים. לפני יומיים הקמנו פה חמ"ל, ואני כל היום מדבר בשלושה טלפונים במקביל".

מחר (שישי) יתקיימו באילת טורנירי הראגבי השנתיים לנשים ולנוער עד גיל 18 במסגרת המשחקים. האלופה המכהנת של הטורניר היא אס"א חיפה, שלאחר עונה מאכזבת ורווית פציעות תגיע על מנת לשמור על תוארה. בניגוד לתקוות אנשי המועדון, הכוכבת הצעירה אירנה לוין לא תשוחרר מהצבא לצורך הטורניר, אך למרות זאת חיפה תגיע בסגל המלא ביותר שהיה לה העונה, כולל המאמנת יעל קינן, שעקב פציעה השתתפה כשחקנית רק במחזורי הליגה הראשון והאחרון של חיפה העונה.

"אני מקוה שנקרע לכולן את הצורה", מצהירה אורטל הלוי, שאך לפני ימים אחדים נבחרה לשחקנית השנה בליגה. "חוץ מזה, אני מקוה שנהנה ושיהיו משחקים טובים והוגנים".

במקביל, יתקים טורניר נוער עד גיל 18 ולמחרת אימון נבחרת הנוער לקראת אליפות אירופה במולדובה בעוד כחודשיים. "יהיה כיף ויהיה טוב", אמרה מנהלת נבחרת הנוער ליאורה כמיליאן. "שחקני הנבחרת מאוד רוצים להצליח. הם עמוסים במבחנים ובכל זאת נוסעים עד אילת בגלל האימון. אני פשוט שמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully