וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשני וואלה! ספורט צופים איתכם במכבי

מערכת וואלה! ספורט

10.3.2010 / 20:45

במהלך המשחק במדריד נשיק פורמט חדש, בו אודי הירש, אוהד גרינוולד וארז מיכאלי יכתבו את הערותיהם לפני, תוך כדי ואחרי המשחק, וינהלו יחד איתכם, המגיבים, שיחת סלון על כל הנושאים שיעלו בו. לא הגיע הזמן באמת שתראו להם שאתם מבינים הרבה יותר בכדורסל?

שנים אתם קוראים את הכתבות והמאמרים שלהם לפני ואחרי משחקים של מכבי תל אביב. נהנים, מתעצבנים, מסכימים, מתווכחים - לא הגיע הזמן לעשות את זה תוך כדי המשחק? איתכם, עם הלפ טופ על השולחן והטלוויזיה מול העיניים. עם ההערות שלהם ושלכם, עם התיקונים שלהם ושלכם, עם התובנות שלהם ושלכם. יש דרך טובה יותר לצפות במשחק?

למה הכוונה? בעוד קצת יותר מ-24 שעות, במהלך משחק היורוליג החשוב של מכבי תל אביב במדריד, נשיק כאן בוואלה! ספורט פורמט חדש, שישלב בין צפייה בספורט וגלישה באינטרנט, וישדרג את חווייתם של האוהדים. הפורמט יהיה חלק ממשחקים גורליים נוספים בכל ענפי הספורט, שנכנס לחודשי ההכרעה שלו.

במהלך המשחק, במקביל לסיקור החי הקבוע שלנו, יוסיפו כתבי ופרשני הכדורסל של וואלה! – אודי הירש, אוהד גרינוולד וארז מיכאלי – את הערותיהם השוטפות למתרחש על הפרקט. אתם מוזמנים להשתלב בדיון חי, לשאול שאלות, להתווכח ולהוסיף הערות משלכם, כאשר הכותבים שלנו יתייחסו לחלקן תוך כדי משחק.

כך, בפעם הראשונה בישראל, יוכלו חובבי הספורט לקחת חלק בשיחת סלון עם אנשי המקצוע שלנו, שיספקו את הזווית האישית שלהם לביצועים של שחקני מכבי תל אביב וריאל מדריד.
הסיקור החי שלנו ייפתח רבע שעה לפני פתיחת המשחק, בשעה 21:30, ויסתיים כרבע שעה לאחריו, לקראת 23:45. כולם מוזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully