וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במדריד, אתה תמיד משחק כאנדרדוג"

איתן נוח

10.3.2010 / 22:53

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, דווקא מעודד מהעובדה שגם ריאל חייבת ניצחון במשחק בחמישי (21:45, 5+). בולוק בספק

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון מסכם בספרד לקראת המפגש מחר מול ריאל מדריד (21:45, ספורט 5+). מעבר ליוקרה של המיקום הראשון בבית בשלב הטופ 16, המשחק מחר יהיה בעיקר בשביל לא לשחק מול ברצלונה בשלב רבע הגמר. מכבי תל אביב מגיעה למשחק במומנטום חיובי אחרי הרבע האחרון הגדול מול סיינה בשבוע שעבר. גם בריאל לא באים עם הראש למטה. הניצחון של ריאל בשבוע שעבר בטורקיה מול אפס פילזן, היה ניצחון החוץ הראשון בבית הזה. מה שקצת אולי מפריע למסינה וחבורתו, הוא פציעה בברך של לואיס בולוק, שנמצא בספק למחר.

פיני גרשון: "השלמנו את העבודה במשימה אחת והגיע הזמן להשלים עוד משימה. השחקנים הוכיחו שהם יכולים להלחם בבית כזה ולא וויתרו, לא משנה איפה ונגד מי שיחקנו. אף אחד לא חושב שזה הולך להיות קל, אבל אנחנו לא מתכוונים לברוח מאתגר. כבר ניצחנו את ריאל מדריד השנה, אבל כשאתה משחק במדריד, אתה תמיד משחק כאנדרדוג. אולי זה עדיף עבורנו שהם חייבים לנצח בגלל שאף אחד לא רוצה לשחק נגד ברצלונה לפני הפיינל פור. היו לנו כמה בעיות במשחקי החוץ וזו עוד סיבה מצויינת עבורנו לנצח מחר. אם נעשה את זה, אולי לא נזדקק לעוד ניצחון חוץ עד פריז".

מסינה: "יהיה קרב קשה, חייבים להיות סבלניים"

"השלמנו כבר את המטרה הראשונה שלנו, שהייתה להשיג כרטיס לרבע הגמר", אמר מאמן ריאל מדריד אטורה מסינה. "המטרה הבאה היא לסיים כאלופי הבית שלנו. כדי לעמוד במטרה הזו, נהיה חייבים לנצח קבוצה מאוד חזקה ואתלטית", החמיא המאמן האיטלקי. מסינה יודע מה צריך לקרות כדי שהקבוצה שלו תנצח: "זה יהיה קרב קשה ונצטרך להיות מאוד סבלניים, מפני שיהיה קשה מאוד לצבור יתרונות גדולים במשחק הזה. אני מצפה לסיום דרמטי. המפתחות לניצחון הזה, כרגיל, יהיו הגנה חזקה ושליטה בריבאונד".

גם הגארד של ריאל מדריד, טרוויס האנסן, בחר להחמיא לצהובים. "מכבי תל אביב היא קבוצה מעולה שמראה כדורסל נפלא ומאוד תחרותי בטופ 16, מה שלא מפתיע אותנו בכלל שכן זהו סימן ההיכר של המועדון הזה". האמריקאי התייחס כמובן גם לחשיבות המשחק: "יש לנו הזדמנות לסיים בראש הבית בטופ 16 ואנחנו חייבים לנצל את ההזדמנות כדי לזכות ביתרון הביתיות ברבע הגמר". האנסן התקנא בקהל בהיכל נוקיה ופנה גם לאוהדים המקומיים: "אנחנו צריכים את האוהדים שלנו יותר מתמיד כדי להשיג את המטרה שלנו. אני מקווה שבאולם שלנו תהיה אווירה חמה שתדחוף אותנו לנצח קבוצה שתבוא לתת כל מה שיש לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully