וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייפר ופרננדז יגיעו לארץ בשבוע הבא

10.3.2010 / 13:06

שני המועמדים לאימון הנבחרת הוזמנו לפגישה עם יו"ר ההתאחדות, לוזון. בילד: קומאן בתמונה. קלמנטה אופציה אחרונה

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הזמין את שני המועמדים המובילים לאמן את נבחרת ישראל, לואיס פרננדז הצרפתי ו-ווינפריד שייפר הגרמני לפגישה בארץ, שאמורה להתקיים בשבוע הבא, במטרה לדון במינוי. במידה ולא יוכלו השניים להגיע, עשויה הפגישה להיערך בפריז, כשלוזון מעדיף לשלוח את מוטל'ה שפיגלר, ולקבל ממנו דיווח, אך ייתכן ויו"ר ההתאחדות ייסע לבסוף בעצמו.

בנוסף, הוחלט בהתאחדות לכדורגל כי במידה ותגיע עם אחד המועמדים לסיכום, הוא ימונה לתפקיד מאמן נבחרת ישראל לתקופת זמן של כשנה וחצי, כשבמידה והנבחרת תעלה ליורו או למונדיאל, החוזה יוארך בשנתיים נוספת. בתוך כך, מדווח היום (רביעי) העיתון הגרמני "בילד" על מועמדתו של שייפר בן ה-60 לאימון ישראל. על פי הדיווח, שייפר אמור להתמנות לתפקיד, אך סבב הפגישות יכלול גם את רונלד קומאן ההולנדי.

שייפר אימן במשך 12 שנה את קרלסרוהה והוביל אותה לגמר גביע אופ"א ב-1994. בתחילת העשור הקודם הדריך את נבחרת קמרון איתה זכה באליפות אפריקה ב-2002. לאחרונה היה מועמד מוביל לאמן את נבחרת ניגריה, אך בסופו של דבר מונה לארס לאגרבק לתפקיד. בפולין דווח אתמול כי שייפר עשוי לקבל את משרת האימון בויסלה קרקוב, למרות שדרישות השכר שלו - כחצי מיליון יורו לעונה - גבוהות.

בנוסף לשני השמות שהוזכרו, מופעלים על לוזון לחצים גדולים להיפגש עם הספרדי חבייר קלמנטה (60). נציגיו של קלמנטה הבהירו ללוזון כי הספרדי יסכים לאמן את הנבחרת תמורת חצי מיליון יורו לעונה. בשלב זה, קלמנטה מהווה אופציה אחרונה עבור ההתאחדות במידה ושייפר ופרננדז לא יוחתמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully