וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסה ודה לה האסה נקנסו ב-3,000 שקלים

דור בלך

10.3.2010 / 12:15

הפרואנים של בית"ר ירושלים, שלא יכולים היו לשחק נגד הפועל עכו, נענשו מאחר ולא הגיעו למגרש. הכסף יועבר לנזקקים

לאחר שלא הופיעו על דעת עצמם למשחק הליגה מול הפועל עכו, עמדו הבוקר (רביעי) צמד הפרואנים של בית"ר ירושלים ג'וניור ויסה ופאולו דה לה האסה לועדת משמעת ונקנסו ב-3,000 שקלים כל אחד. בנוסף, השניים ספגט קנס על תנאי בסך 6,000 שקלים על כל הפרת משמעת נוספת. דה לה האסה המוצהב ו-ויסה הפצוע היו מחוץ לסגל והחליטו שלא לצאת לנצרת עילית הרחוקה. השניים ניסו להשיג אישור למהלך, אך הובהר להם יום לפני המשחק כי על פי תקנון הקבוצה כל שחקן סגל חייב להופיע לכל משחקי הקבוצה, אלא אם כן הוא אינו יכול לעשות זאת מסיבות בריאותיות או אישיות. אגב, השניים טענו להגנתם כי לא ידעו את הדרך לנצרת עילית, אך הטענה לא התקבלה.

לפני מספר שבועות היה זה דן איינבינדר הצעיר שנעדר מאחד המשחקים ונקנס בסכום דומה. 6,000 השקלים שנגבו מהשניים יועברו כתרומה לנזקקים לקראת חג הפסח.

כ-3,500 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם למשחק הגביע מול מכבי ת"א שייערך בעוד שבועיים ובבית"ר מעריכים כי האיצטדיון יהיה מלא. על אף שהורידו את מחירי הכרטיסים לליגה ל-60 שקלים למבוגר ו-30 לנערחייל, במועדון זיהו את הפוטנציאל של משחק הגביע ומוכרים את הכרטיסים אליו במחירים המקוריים של 45 שקלים לנער ו-90 שקלים למבוגר ליציע המערבי ו-80 ו-40 שקלים בהתאמה ליציע המזרחי. כזכור, גם מנויי הקבוצה מחוייבים לקנות כרטיס למשחק שלא כלול במנוי העונתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully