וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הציעה לאנדרסון חוזה לעונה נוספת

השחקן שגילה שיפור גדול ביכולתו לאחרונה, עשוי לבקש אופציה להשתחרר ל-NBA, אך נוטה להסכים להצעה לפיה חוזהו ישודרג

אם לא יקרו תקלות בזמן הקרוב, אלן אנדרסון ימשיך עונה נוספת במכבי תל אביב. לפני מספר ימים הגישה הקבוצה הצעה רשמית לשחקן להמשיך בשורותיה עונה נוספת, בתמורה לשדרוג בחוזהו. אנדרסון, כידוע, חתם בקיץ על חוזה לעונה אחת, ובמכבי היו שבעי רצון מהשיפור הגדול ביכולתו בתקופה האחרונה. כזכור, רק בשבוע שעבר נבחר אנדרסון למצטיין חודש פברואר ביורוליג.

אנדרסון עשוי לנסות גם בקיץ הקרוב למצוא מקום ב-NBA, אך כפי המסתמן כעת יגיע להסדר עם מכבי לפיו יקבל אופציה להשתחרר לליגה הטובה בעולם עד לתאריך מסוים בקיץ, ואם לא יזכה שם לחוזה, ימשיך בתל אביב. גם בסביבת השחקן הביעו בימים האחרונים אופטימיות כי ההתקשרות בין הצדדים תימשך.

אלן אנדרסון (27, 1.98 מ') הגיע למכבי תל אביב אחרי חצי עונה מוצלחת בציבונה זאגרב, בה קלע 16.2 נקודות והוריד 6.8 ריבאונדים למשחק בליגה הקרואטית. במכבי הוא פתח את העונה בצורה בינונית, כשאחרי המשחק הראשון מול לובליאנה, בו קלע 25 נקודות, התקשה לתרום לקבוצה ורק במשחק אחד נוסף בשלב המוקדם ביורוליג קלע יותר מ-20 נקודות. הזינוק של אנדרסון הגיע עם פתיחת שלב הטופ-16, כשהוא קולע עד כה 20 נקודות בממוצע למשחק בשלב זה. לאחרונה, כאמור, נבחר למצטיין חודש פברואר במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully