וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה חתם על חוזה לארבע שנים וחצי במכבי חיפה

9.3.2010 / 18:10

סעיף היציאה לחו"ל נקבע על 4 מיליון יורו. סוכנו, דדה חדד: "לא יוצאים לחתום בבאיירן". 0:1 לירוקים על אלניה ולאדיקווקז

קשר מכבי חיפה אייל גולסה חתם הערב (שלישי) על חוזה לארבע שנים וחצי במכבי חיפה. סוכנו דדה חדד הגיע היום להסכמה עקרונית עם פרקליט המועדון אודי שוכטוביץ' לגבי סעיף היציאה לחו"ל שיעמוד על ארבעה מיליון יורו. גולסה עצמו יקבל שדרוג ביחס לחוזהו הנוכחי, 120 אלף דולר לעונה.

סוכנו של גולסה, דדה חדד, אמר לאחר החתימה: "זה לא סוד שקבוצות כמו לאציו ובאיירן מינכן רוצות את אייל, אבל הוא החליט לחתום לארבע וחצי שנים במכבי חיפה, שזה מועדון גדול בפני עצמו. אם תהיה התעניינות בעתיד לגביו וחיפה תסכים לשחררו, הוא יעזוב לאירופה. אנחנו מאוד מרוצים מהמהלך ולא יוצאים לחתום בבאיירן".

לאחר שבחיפה תקפו את דודו דהאן בנוגע להתנהלותו, הסוכן זימן פגישה דחופה עם ראשי המועדון במטרה להחתימם את בירם כיאל בחיפה. גורם במכבי חיפה אמר: "כנראה שדהאן הבין את הטעות שעשה. כיאל ישחק רק במכבי חיפה". בפגישה הוצע לכיאל חוזה לשלוש שנים בשכר של 120 אלף דולר לעונה. בחיפה הסבירו לשחקן כי מדובר בשדרוג גדול ובהצעה דומה לחוזים של רפאלוב וקינן, כיאל בשלב זה מעדיף להשהות את החלטתו ולחכות להצעה משודרגת מהמועדון. בפגישה ידונו שחר ודהאן גם בנוגע לשלומי ארבייטמן.

מכבי חיפה ערכה הערב בכפר גלים משחק אימון מול אלניה ולאדיקווקז, שעלתה העונה בחזרה לליגה הראשונה ברוסיה, וגברה עליה 0:1. המאמן אלישע לוי שילב בין המחליפים לשחקני ההרכב, כשבין היתר קיבלו הזדמנות השוער אמיר אדרי, שי מימון וישראל זגורי. לאחר מחצית מאופסת ערכו הירוקים חילופים, כאשר אחד מהם, מוחמד כליבאת, הבקיע את השער המכריע. השחקן הצעיר שהצטרף בינואר מהפועל נצרת עילית, בעט כדור קשתי נהדר מ-20 מטרים והכניע את השוער האורח בדקה ה-65.

עדכון ראשון: 15:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully