וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: מליקסון אושפז עם זיהום בברך

9.3.2010 / 12:32

הקשר סבל מכאבים, בקבוצה ינסו להכשירו למשחק מול סכנין. נמשך הקמפיין להשארת ברקת, האוהדים מבטיחים להתנהג יפה

קשר הפועל באר שבע מאור מליקסון אושפז אמש (שני) בבית החולים מאיר בכפר סבא, וזאת בעקבות זיהום בברכו. בבאר שבע הודיעו הבוקר כי הקשר אמור להשתחרר מחר מבית החולים, ובצוות הרפואי ינסו להכשיר את השחקן למשחק הליגה הקרוב מול בני סכנין. מליקסון נפצע בתחילת המשחק בשבת נגד מכבי תל אביב, ולאחר המשחק כבר התלונן על כאבים בברכו.

המאמן ויקו חדד קיבל אמש אישור מאוניברסיטת בן גוריון לשמש כמאמן הראשי של הקבוצה, וזאת למרות שבבאר שבע מספרים כי הבהיר לאחרונה לברקת כי אם היה מאמן אחר לקבוצה - הוא היה מחליט להמשיך במחלקת הנוער ולא להצטרף לקבוצת הבוגרים. במועדון הסבירו כי ההחלטה לתת לחדד את התפקיד ולא לטלסניקוב נובעת משיקולי הניסיון של המאמן, אך במועדון הדגישו כי לא מן הנמנע שטלסניקוב יוכל לשמש כמאמן הראשי בעונה הבאה.

במועדון ממשיכים בקמפיין לניסיון השארת אלונה ברקת במועדון. הדוברת רתמה גם את השחקנים וגם את האוהדים למאבק, ושחקני הקבוצה אביתר אילוז ומאור מליקסון הבהירו גם לברקת כי יעשו הכל על מנת שהיא תישאר במועדון. במקביל, נציגי האוהדים הבטיחו כי עד תום העונה לא יתרחשו אירועים אלימים במגרש, והבטיחו שיעשו הכל על מנת לעודד ולבוא בהמוניהם למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully