וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאון רביעי ואינצ'ים

זאב אברהמי

9.3.2010 / 11:21

המורשת של אייברסון, הטמטום של ביג בן, הפזיזות של קרומארטי וגם טרל אואנס. אברהמי מגיב בקטנה להתרחשויות

עכשיו, כשהפרסומים על הבעיות האמיתיות של אלן אייברסון יוצאים לאור (יותר מדי אלכוהול, יותר מדי הימורים, תביעת גירושין), איזה סוף הולך להיות לסרט של התשובה? האם הוא הולך למצוא את אלוהים, או שזה הולך להיות אחד מהסיומים שוברי הלב, שבהם הוא מסיים את חייו באיזה חור עלוב אחרי עסקת סמים לא מוצלחת? והאם יש מצב שסנדרה בולוק הולכת לאמץ אותו?

שתי תביעות על תקיפה מינית לבן רות'לסברגר בשבעת החודשים האחרונים, והקוורטרבק של פיטסבורג שוכר כעת את שירותיו של אחד מכרישי עריכת הדין באטלנטה (זה שהגן גם על ריי לואיס). ראיתי לפחות 30 משחקים של רות'לסברגר, ואין לי ספק שהוא אחד ממקבלי ההחלטות הטובים ביותר בתפקיד שלו מאז שנכנס לליגה. יכול להיות שהוא עוד אחד מהשחקנים הללו שיכולים להיות אינטליגנטיים רק על המגרש הספורטיבי, אבל כמה קשה זה יכול להיות להגיד לעצמך שאין לך מה לחפש בבאר סטודנטים בשתיים בלילה? ומה, הוא לא יכול לשכור לעצמו מישהו שיזכיר לו את זה? אני בטוח שזה זול יותר מעורך הדין.

הג'טס החליטו להעניק בונוס החתמה למגן הפינה החדש שלהם, אנטוניו קרומארטי. הבונוס, 500 אלף דולר, ניתן לקרומארטי בעיקר כעזרה בתביעות האבהות שנופלות עליו. לבן אדם יש שבעה ילדים משש נשים בחמש מדינות בארצות הברית. קרומארטי סיים כעת חוזה על סך של 12 מיליון דולר, ככה שיהיה ממש מעניין לשמוע איך הכסף הזה הלך לאיבוד, אבל אני בטוח שהוא תמיד יכול למצוא תעסוקה בצד: נגיד, לצאת עם רות'לסברגר ולהראות לו כיצד עושים זאת נכון.

מגיעים טפטופים שסינסנטי מעוניינת בטרל אואנס. אואנס בצד אחד וצ'אד אוצ'וסינקו בצד השני, ואיכשהו אני יכול לראות איך קרסון פאלמר מוכן להתחלף מיד עם רות'לסברגר. ומי שלא מאמין ,שיצפה בקליפ הבא, רגע ה"וואט דה פאק" של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully